Porsche 911, (993) 1993 - 1997

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 3.6 - 3.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šis 911 buvo pirmas Porsche turintis standartinę 6 pavarų greičių dėžę. Visi ankstesni turėjo 4 arba 5 pavarų dėžes.

    Šis 911 buvo pirmas Porsche turintis kintamo įsiurbimo fazių variklį su "Varioram" sistema. Taip viename variklyje buvo pasiekta dviguba nauda - variklis mėgsta tiek aukštus sūkius (didelė galia), tiek žemus sūkius (didelis sukimo momentas). Tai buvo vienas pirmųjų tokio tipo variklių gaminamų masinėje gamyboje.

    Buvo gaminamos galingesnės išlengvintos Carrera RSR versijos siekiančios 300 AG:





    Targa versija:



    Tarp šio Porsche savininkų yra tokios garsenybės kaip Holivudo aktorius Keanu Reeves:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Šis automobilis buvo reikšmingas tuo, kad tai buvo paskutinis 911 modelis su oru aušinamu varikliu, kuris buvo gaminamas nuo pat modelio pradžios 1964 metais. Šios kartos 911 turėjo aerodinamiškesnį dizainą - gerokai aptakesnį priekį bei tradicinę galinę dalį. Automobilis tapo kažkiek panašus į 959 superautomobilį, tačiau kartu išlaikė geriausius bruožus iš pirmtakų. Tai vis dar nedidukas Porsche, kogero paskutinis toks 911. Šios kartos modelis buvo pirmasis Porsche turintis kintamo įsiurbimo fazių variklį su "Varioram" sistema. Taip viename variklyje buvo pasiekta dviguba nauda - variklis mėgsta tiek aukštus sūkius (didelė galia), tiek žemus sūkius (didelis sukimo momentas). Tai buvo vienas pirmųjų tokio tipo variklių gaminamų masinėje gamyboje. Šis 911 buvo pirmas Porsche turintis standartinę 6 pavarų greičių dėžę. Visi ankstesni turėjo 4 arba 5 pavarų dėžes.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video