Honda NSX, 1990 - 2005
Įvertinimas
4.0
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Patikimumas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Varikliai 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Interjero kokybė4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Komfortas 4.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)
- Valdymas 5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Kupė
Benzinas: 3.0 - 3.2 litro
-
Legendinis F1 čempionas brazilas Ayrton Senna dalyvavo NSX kūrime ir testavimuose Honda priklausančiame Suzuka žiede:
NSX buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turinti aliuminį kėbulą ir važiuoklę.
Savo laiku NSX turėjo daugiausiai AG iš vieno litro išspaudžiantį variklį pasaulyje. Nors automobilis turėjo „nedidelį“ 3.0 litrų 270 AG variklį, tačiau jis sukdavosi virš 8000 aps/min ir 100 km/h pasiekdavo maždaug per 5 s (palyginimui tuo metu Ferrari 348 0-100 km/h pasiekdavo per 5.2 s).
NSX buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 lenktynėse Suzuka žiedinėje trasoje, bei dalyvavo 24 valandų Le Mano lenktynėse 1994, 1995 ir 1996 metais.
Automobilis buvo gamintas net 15 metų.
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Tai automobilis vertas atskiro aprašymo automobilizmo istorijoje. Honda NSX (Acura NSX Šiaurės Amerikoje ir Honkonge) yra sportinis dvivietis automobilis buvo gamintas net 15 metų. Jis turėjo centre sumontuotą V6 VTEC atmosferinį variklį ir galinius varomuosius ratus. Jo gamyboje ir vystyme dalyvavo F1 pilotas japonijas Satoru Nakajima, kuris vykdė užduotis susijusias su pakabos vystymu. Legendinis F1 čempionas brazilas Ayrton Senna taip pat dalyvavo NSX kūrime ir testavimuose Honda priklausančiame Suzuka žiede. Dėka jų NSX garsėja kaip puikios važiuoklės ir nepriekaištingo valdymo automobilis. Puiki Honda inžinerija bendradarbiaujant su McLaren F1 kompanija buvo įvertinta McLaren projektuotojo Gordon Murray, kuris sakė: "Tuo momentu kai aš vairavau NSX, visi pavyzdiniai automobiliai - Ferrari, Porsche, Lamborghini išgaravo iš mano galvos. Žinoma, automobilis, kurį mes kursime McLaren F1 privalės būti greitesnis negu NSX, bet NSX važiavimo kokybė ir valdymas bus mūsų tikslas". NSX buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turinti aliuminį kėbulą ir važiuoklę ir buvo vadinamas "kasdienis superautomobilis" dėka lengvo valdymo, kokybės ir patikimumo ko negalėjo pasiūlyti joks kitas superautomobilis. Tuo metu NSX turėjo daugiausiai AG iš vieno litro išspaudžaintį variklį pasaulyje. Nors automobilis turėjo „tik“ 3.0 L 270 AG variklį, tačiau jis sukdavosi virš 8000 aps/min ir 100 km/h pasiekdavo maždaug per 5 s Palyginimui tuo metu Ferrari 348 0-100 km/h pasiekdavo per 5.2 s. Buvo gaminama ir Type-R versija, kuri turėjo bekompromisiškai sumažintą svorį – garso izoliacija, garso aparatūra, visa oro kondicionavimo sistema buvo pašalinti, visa pakabos sistema pakeista. Sėdynės buvo pakeistos anglies pluošto Recaro sėdynėmis, lengvojo lydinio ratai buvo pakeisti kaltiniais Enkei firmos. Iš viso NSX neteko maždaug 120 kg svorio ir svėrė tik 1230 kg. Nors galia kitiems superautomobiliams prilygti ir negalėjo, tačiau trasoje NSX parodydavo charakterį. Pavyzdžiui japonų lenktynininkas ir testuotojas Motoharu Kurosawa 2003 metais pilotavo NSX-R legendiniame Nurburgring žiede, kurį įveikė per 7:56 ir tai toks pat laikas kaip ir Ferrari F360 Challenge Stradale. NSX-R puikiai pasirodė nepaisant to, kad turi 100 AG mažiau ir sveria 100 kg daugiau nei lentynėms orientuotas Ferrari (1180 kg). Vėliau NSX buvo atnaujintas ir gavo didesnį variklį - 3.2 L DOHC V6 su 290 AG galia. NSX buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 lenktynėse Suzuka trasoje, bei dalyvavo 24 valandų Le Mano lenktynėse 1994, 1995 ir 1996 metais. Nepaisant didelio amžiaus net ir šiandien NSX yra labai vertinami dėl etaloninio valdymo ir puikios kokybės, tačiau laikui bėgant jis tapo per silpnas lygiaverčiai konkuruoti su tokiais automobiliais kaip Ferrari 348, F355, F360, F430, Lamborghini Gallardo ir Porsche 911.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Ferrari 348 1989 - 1995 0
- Ferrari 360 Modena 1999 - 2005 0
- Ferrari F355 1994 - 1999 0
- Mazda RX-7 1992 - 2002 0
- Mitsubishi 3000 GT 1990 - 2001 6
- Nissan 300 ZX 1990 - 1998 2
- Nissan 350Z 2003 - 2008 2
- Nissan Skyline 1993 - 1998 0
- Nissan Skyline 1998 - 2002 0
- Porsche 911 1993 - 1997 0
- Porsche 911 1997 - 2004 0
- Porsche 911 GT3 1999 - 2005 0
- Porsche 911 GT3 RS 2003 - 2005 0
- Toyota Supra 1993 - 2002 0
Rekomenduojami video