Mercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabar

Mercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabar
Mercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabar
Mercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabar
Mercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabarMercedes-Benz GLS klasė, (X167) 2019 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.0 litroDyzelinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galingiausia AMG versija:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Komfortiškos septynios vietos
  • Aukščiausio lygio visapusiškas komfortas
  • Neblogas pravažumas bekelėje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Brangus išlaikymas
"GLS komplektuojamas su autonominio valdymo sąvybėmis tokiomis kaip pristabdymas, pagreitėjimas, vairavimas kamščiuose, lenkimo funkcija bei kruizo kontrole gebančia palėtinti automobilį posūkiuose ir vėl grįžti į pradinę būseną tiesiojoje "
Apžvalga
Mercedes kompanija mums pristato visiškai naują GL Mercedes įpėdinį pavadinimu GLS. S raidė gale mums sako, jog tai prabangiausias ir neskaitant G klasės pats didžiausias Mercedes visureigis. Puiku, kad Mercedes dizaineriai paliko šiam dideliam visureigiui kampuotą dizainą. Kiek kuklios tačiau solidžios linijos puikiai dera prie automobilio įvaizdžio. O įvaizdžio pagalbos tikrai prireiks šiam naujokui – kadaise jis konkuravo vien su Land Rover konkurentais, tačiau pastaruoju metu sulaukia dielio spaudimo ne tik iš Volvo su XC90 modelių, Audi su Q8 modeliu bet svarbiausia pirmą kartą pristatytu masyviu ir bekompromisiu BMW X7. Tam turi pasitarnauti GLS matmenys: jo ilgis – 5207 mm (77 mm ilgesnis už pirmtaką), plotis – 1956 mm (22 mm platesnis), o ratų bazė tapo 60 mm ilgesnė – išaugo iki 3135 mm. Todėl septynvietis visureigis viduje užtikrina didžiulę erdvę kiekvienam keleiviui – antroje sėdynių eilėje vietos kojoms padaugėjo 87 mm, o trečioje patogiai telpa žmonės iki 194 cm ūgio. Antroje sėdynių eilėje montuojamos tik dvi prabangios sėdynės su porankiais, todėl tarp jų susidaro tarpas, per kurį patekti į trečiąją eilę itin paprasta. Tokia konfigūracija yra labai patogi, kai antroje ar trečioje sėdynių eilėje sumontuotos vaikų kėdutės. Salone montuojama penkių zonų klimato kontrolės sistema, viena iš jų skirta išskirtinai trečiajai eilei. Jai taip pat skirti USB lizdai bei puodelių laikikliai. Ištiesų automobilis viso turi 11 USB lizdų! Visi GLS modeliai turi 4 MATIC keturių varančių ratų transmisiją bei 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Išmani sistema pagal automobilio sukibimą gali perduoti iki 100 proc. galios vienai ašiai, reguliuoti kiekvieno rato prošvaisą ir reguliuoti kiekvieno rato sukibimą su dangą, pristabdyti ar pagreitinti automobilį. Ir visa tai atlikti itin komfortiškame stiliuje. Ištiesų galima individualiai reguliuoti kiekvieno rato prošvaisą pagal savo norus, o įstrigus smėlyje jums gali pagelbėti šuoliuko funkcija. Visa tai atliekama aktyvios pakabos dėka. Nenuostabu, kad toks išskirtinis automobilis komplektuojamas su autonominio valdymo sąvybėmis tokiomis kaip pristabdymas, pagreitėjimas, vairavimas kamščiuose, lenkimo funkcija bei kruizo kontrole gebančia palėtinti automobilį posūkiuose ir vėl grįžti į pradinę būseną tiesiojoje. GLS turi ne tik autonominio parkavimo funkciją, bet ir plovyklos režimą – kuris užlenkia veidrodėlius, pakelia pakabą, įtraukia (!) ratus į vidų per kelis centimetrus, įjungia kondicionierių ir išjungia valytuvus. Tiesa interjero medžiagų kokybė nėra be priekaištų – vietomis plastikas naudojamas pigus, o kai kurie mygtukai taip pat neatrodo itin kokybiškai surinkti. Masyvus visureigis gali būti komplektuojamas net su 23 colių ratlankiais, o tiems kam patinka blizgučiai galės džiaugtis chrominiais išmetimo vamzdžiais net jei jie yra tik butaforiniai dyzelinėse versijose.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video