Mazda CX-5, (KE) 2012 - 2017

Įvertinimas
4.1 4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 6
  • Patikimumas 4.17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 3.315% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 4.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.0 litroDyzelinas: 2.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Triukšmingi benzininiai varikliai
  • Lėta automatinė pavarų dėžė
"Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir be abejo veržlumu"
Apžvalga
Pagaliau sulaukėme logiško Mazda pasiūlymo – kompaktiško krosoverio CX-5. Tai pirmasis Mazda modelis kurtas pagal „Skyactiv Technology“ technologiją - lengva, standi platforma kombinuojama su didelio suspaudimo laipsnio varikliais skirtais minimizuoti kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą. Taip pat tai pirmas Mazda turintis naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“. Kuo naujoji dizaino kryptis bus kitokia nei iki šiol naudojama – pasakyti sunku, nes CX-5 išties labai primena iki šiol gamintus patrauklius Mazda modelius, ypač Mazda 2. Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi. Viduje CX-5 yra paprastas, praktiškas ir stebėtinai erdvus. Pakaba suteikia gerą komforto ir stabilumo derinį, tik vairo mechanizmui kiek trūksta tikslumo. Automobilis parduodamas ir su dviejų, ir su visų keturių varomųjų ratų sistema. Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuoja 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius. 2.0 (PE-VPS) variklis turi 162 AG (121 kW) galią ir 210 Nm sukimo momentą, vidutinės kuro sanaudos siekia vos 5.9 L/100 km! Dyzelinis pasižymi rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteikia jam kuo didesnį efektyvumą. Šis (SH-VPTS) variklis turi 147 AG (110 kW) galią ir 380 Nm sukimo momentą, kita dyzelinė šio variklio versija siekia 173 AG (129 kW) galią ir net 420 Nm sukimo momentą. Silpnesnis dyzelinis variklis kogero yra pats ekonomiškiausias savo klasėje – jo vidutinės kuro sanaudos siekia vos 4.5 L/100 km.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (6)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video