- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Dinamiškas, gerai valdomas ir labai gerai įkainotas
- Dinamiškas
- Gerai valdomas
- Erdvus salonas
- Talpi bagažinė
- Nebrangus nusipirkti
- Gera įranga
- Geras matomumas iš vidaus
- Manevringas
- Gražus dizainas
Prasta garso izoliacija
- Neekonomiškas
- Prasta garso izoliacija
Niekada nesvarsčiau įsigyti Mazdos, bet testinis važiavimas „nunešė stogą.“ Taigi, įspūdžiai: Iš tiesų, labai džiaugiuosi, kad visgi pavyko pačiupti 2016 m. facelift'ą. Gamintojas nurodė, kad atnaujintas modelis turėjo pagerintą garso izoliaciją, atnaujintą multimediją, keletą išorės detalių. Pirmiausia įsėdus į Mazdą dėmesį patraukia interjeras ir lieknas vairas. Viskas savose vietose, patogu ir paprasta. Medžiagos tikrai nėra pačios pigiausios, nors per šalčius plastikas kai kur pabarškėdavo. Atšilus – viskas tvarkoje. Multimedijos sistema truputį lėtoka, bet viskas veikia gerai. Ji patogi ir randi viską, ko reikia. Ekranas liečiamas, tačiau vairuojant naudojuosi prie pavarų svirties esančiais mygtukais – patogu ir neatitraukia dėmesio nuo kelio. Daug kas turbūt netiki, bet CX-5 labai smagiai važiuoja. Kiekvienas vairo pasukimas, net ir menkiausias, jaučiasi t.y. automobilis puikiai reaguoja. Pakaba nėra labai minkšta, kiek standesnė, bet tai prideda žavėsio ir vairavimo malonumo. Ypač, kai atsižvelgi į manevringumą. 6 pavarų automatinė dėžė veikia tikrai neblogai, 8 pavaros būtų išvis tobula, bet Mazda, deja, tokių negamina. Ar 2 litrų, 4 cilindrų variklio pakanka? Turėjau 2.4i Volvo S40. Mazda su mažesniu varikliu važiuoja gerokai geriau. Mieste, užmiestyje – absoliučiai pakanka tokio variklio. Ir tai, kad CX-5 yra pakankamai lengvas suteikia pojūtį, kad vairuoji mažesnį automobilį. Bet anaiptol, viduje – erdvės pasakiškos. Vaikui ant galinės sėdynės vietos per akis. Keleiviams – taip pat. Bagažinė erdvi, sėdynės puikiai nusileidžia, todėl tai ir praktiškas automobilis. Apie papildomas sistemas: 1. Aklosios zonos jutikliai. Pravartu ir tikrai padeda. 2. Už automobilio esančių zonų ir judesio davikliai. Laaabai gelbsti tada, kai bandai išvažiuoti atbulomis ir tiksliai nematai, kas darosi už tavęs. 3. iSTOP. Veikia tik tada, kai išjungtas kondicionierius arba langų šildymas. Keistoka technologija. Mazda deklaruoja, kad taupo kurą. Na gal. 4. Padangų slėgio matuokliai – labai gerai ir jau išgelbėjo sykį kailį. Kas truputį nervuoja – garso izoliacija. Baisu net pagalvoti, kas turėjo dėtis ne facelift modeliuose. Išlėkus į greitkelį greitai užplūsta ūžesys. Aišku, tai nėra premium segmento automobilis, bet tikėjausi geresnės izoliacijos. Kuro sąnaudos: žiemą 12-13 litrų benzino mieste. Greitkelyje 9-10. Vasara mieste pakrito iki 11, o greitkeliuose 8-9. Man dėl to galvos baisiai neskauda, nes visgi to tikėjausi: AWD ir automatas. Beje, kadangi užsiminiau apie AWD, tai praėjusios žiemos pusnys įveiktos be jokių problemų. Netgi labai lengvai. Bendrai: Išvaizdus, patogus miesto visureigis netikėtai suteikiantis labai smagių pojūčių vairuojant. Neabejoju, XC60, Tucson, Qashqai – nėra konkurentai.
Pirkta iš salono prieš 3 mėn., todėl vienintelis dalykas, ką kol kas dariau – tepalų, filtrų, stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas. Autorizuotame servise – 400 eurų.
Visi Mazdas nurašė dėl ankstesnių modelių trūkumų, bet tai, kaip dabar šis gamintojas pasistiebė į priekį yra tiesiog labai džiugu. Ypač, kai kainos tokios konkurencingos. Gal netgi sakyčiau, kad tai vienas iš vos kelių gamintojų, kur vairuotojas gauna geriausia kainos-kokybės santykį. Ir juokingiausia, kad jau dabar galvoju – ar tik neteks po CX-5 vėl imti Mazdą. O patarimas vienas – pasidomėti nuodugniai automobilio parametrus, sistemas ir išsirinkti tai, ko reikia. Galiausiai, jeigu tik bus proga, pasivažinėkit. Tikrai nustebins. PS. Meskit šalin tuos dyzelius – benzininis variklis žiauriai smagus. Nors ir buvo galimybė dyzelinę CX-5 imti, nė kiek nesigailiu.