Maserati Ghibli, 2013 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 litroDyzelinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pirmos kartos Ghibli buvo pradėtas gaminti dar 60-aisiais metais:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Elegantiškas stilius
  • Prestižinis įvaizdis
  • Dinamiškas
  • Smagus vairuoti
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Trūksta interjero kokybės
  • Nelaiko vertės
  • Brangus eksploatuoti
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
"Ghibli nėra toks išsiskiriantis kaip kupė Maserati GranTurismo, tačiau šis automobilis vistiek atrodo išskirtiniau nei BMW, Mercedes ar Audi konkurentai"
Apžvalga
Maserati Ghibli yra nepaprastai svarbus automobilis kompanijos gamoje, kadangi būtent šios klasės automobiliai dažnai susilaukia didelio populiarumo. Ghibli yra kiek mažesnis nei kitas itin panašus Maserati sedanas Quattroporte ir tuo pačiu agresyvesnis bei sportiškesnis. Abu modeliai pasižymi drąsiai išreikštomis galinėmis ratų arkomis, bet Ghibli priekinėje dalyje puikuojasi agresyvesnės ir kampuotesnės oro įleidimo angos. Iš vienos pusės Ghibli nėra toks išsiskiriantis kaip kupė Maserati GranTurismo, tačiau šis automobilis vistiek atrodo išskirtiniau nei BMW, Mercedes ar Audi konkurentai. Viduje automobilis pasižymi nepriekaištinga kokybe. Čia daugumas jungiklių yra tokie patys kaip didesniajame Quattroporte. Ghibli salonas yra pakankamai erdvus komfortiškai susodinti keturis 180 cm ūgio keleivius, o didžiulis bagažo skyrius sutalpins net 500 litrų krovinio. Maserati Ghibli pagamintas ant sutrumpintos Quattroporte platformos ne tik puikiai įveikia staigius posūkius, bet ir gali komfortiškai kruizinti greitkeliuose. Būtina pastebėti, kad Ghibli yra gerokai sportiškesnis, bei stabilesnis nei didesnysis brolis. Maserati Ghibli po kapotu turi kartu su Ferrari sukurtus 3,0 litrų V6 benzininius variklius su turbokompresoriais turinčius 330 AG arba 410 AG. Dyzelinių variklių mėgėjams yra siūlomas 3,0 litrų V6 turbodyzelinis variklis, kuris savo dinamika ir tolygiu darbu nenusileis BMW 530d versijai.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video