Hyundai Santa Fe, (DM/NC) 2012 - 2018

Įvertinimas
4.0 3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 3.710% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.76% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.4 - 3.3 litroDyzelinas: 2.0 - 2.2 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Dinamiški dyzeliniai varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neitin stabilus posūkiuose
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku"
Apžvalga
Pirmos kartos Hyundai Santa Fe buvo tas automobilis, kuris davė Pietų Korėjos kompanijai stiprų impulsą ir pirmuosius kompanijos vertinimus kaip solidžios ir rimtos automobilių gamintojos. Naujas modelis savyje išryškina kiek aštresnes, gražiai išlenktas ir harmoningai derančias linijas. Nors išskirtinių dizaino sprendimų nematyti, tačiau automobilis atrodo gražiai – tikrai geriau nei pirmtakas ir kogero patraukliau nei naujasis Honda CR-V. Santa Fe interjeras sėkmingai atkartoja išorės temą – jis yra patrauklus, malonus pažiūrėti ir malonus liesti. Tiesa, tai ne Audi Q5 interjeras, todėl tikrai galima surasti ir trūkumų, tačiau tai nepriverčia suabejoti kokybe. Naujasis Santa Fe tapo ilgesnis, platesnis ir žemesnis už savo pirmtaką, tad ir erdvės keleiviams yra daugiau - antroji sėdynių eilė turi 3,8 cm, o trečioji – 4,5 cm daugiau erdvės. Nors patekti ant trečiosios sėdynių eilės yra kiek keblu, tačiau sėdėti galima santykinai patogiai. Bagažinės tūris yra milžiniškas – net 969 litrai, kurį galima padidinti iki 2247 litrų. Automobilis yra komplektuojamas su vienu iš trijų variklių: 2,4 L benzininiu arba vienu iš dviejų turbodyzelių – 2,0 L ir 2,2 L, kurių galia svyruoja nuo 150 iki 197 AG. Visi varikliai yra komplektuojami su itin kompaktiška automatine arba mechanine šešių pavarų dėže. Hyundai Santa Fe pakaba sureguliuota komfortiškam, ramiam riedėjimui įvairiais kelio paviršiais, todėl labai nestebina, kad visureigis vis dar turi nemažą posvyrį posūkiuose, tačiau tai netrikdo vairuotojo. Galų gale Santa Fe pavadinti kompaktišku visureigiu yra sunku.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video