2020-04-22
Škoda Octavia 1.4 TSI Elegance, mechanika
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

1.4 TSI - optimaliausias variklis (galios ir ekonomijos santykis). Erdvė galinėse sėdynėse ir bagažinėje.

Garso izoliacija, kietoka pakaba.

Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis pirktas naujas 2013 m. pabaigoje. Per 6,5 metų nuvažiuota 128 000 km. Vidutinis kuro sunaudojimas neviršija 6 L (važiuoju mieste/užmiestyje - 40/60). Variklio galios (103 kW) pilnai užtenka. Didžiausias šio variklio pliusas - galios ir ekonomijos santykis. Kol kas remonto išlaidos minimalios (žr. žemiau), tad nemanau, kad reikia abejoti automobiliu patikimumu. Pakaba galėtų būti minkštesnė. Pakabos kietumas nesuteikia tikslumo automobiliui trasoje. Automobilis ant kelio "stovi" vidutiniškai ir tikrai nėra skirtas sportiniam vairavimui. Prastoka garso izoliacija (tiek iš po arkų, tiek ir iš variklio skyriaus). Vokietijos autobanuose važiuoti greičiau kaip 150 km/h nelabai komfortiška. Ilgose kelionėse sėdynės nepatiko nugarai, bet čia gal asmeninės bėdos... Dėl kėbulo aerodinamikos labai purvinasi automobilio šonai ir ypač veidrodėliai. Nustebino priekinio stiklo kokybė - jau po antros žiemos ant stiklo buvo aibė įbrėžimų. Salonas atrodo spartietiškai, bet čia jau vokiško ordnungo įtaka ;-) Kita vertus, salono medžiagos patvarios ir iki šiandien niekur dar nenusitrynė. Būtina paminėti bagažinės ir galinių sėdynių erdvumą. Manau, Octavia šioje vietoje yra prie lyderių savo klasėje. Apibendrinimas. Geras ir patikimas automobilis šeimai kasdieniame gyvenime. Aišku savito šarmo ar charizmos trūksta ;-(, bet čia jau reikia taupyti ant Ferario ;-) Tai mano antra Škoda. Panašu, kad bus ir trečia ;-)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 6,5 metų tvarkyta (neskaitant privalomų serviso aptarnavimų): 1. pakeisti stabdžių diskai ir pr./gal. kaladėlės (95 000 km), 2. pakeisti kondicionieriaus ir aušinimo radiatoriai (107 000 km). Ir daugiau nieko nedaryta... Kol kas jokių korozijos pėdsakų ant kėbulo nėra.

Rekomenduojami video