2020-04-23
Subaru Impreza 92kw Universalas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Valdomumas, ekonomija(dujos), AWD, Patikimas, jei nesudrožtas motoras ir nesupuvęs.

Garso izoliacija, greičių dėžė, rūdys.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas

Mano pirmasis automobilis iškarto po teisių išsilaikymo. Turiu du metus. Ieškojau gerai išlaikyto nesudrožto varianto tai tokį radau vokietijoje. Iš pliusų galiu paminėti važiuoklės patikimumą, nesukėlė absoliučiai jokių problemų, pakabos negailiu, automobilis matęs daug žvyrkeliu, duobėtų kelių, nemažai offroad'o. Taip pat, kaip tokių metų automobiliui, jo valdomumas palyginus su kitais yra geresnis bei malonesnis, posukiuose kėbulas kažkiek svyruoja, bet automobilis ant asfalto elgiasi nuspėjamai, vairas perduoda daug informacijos, važiuojant esant sniegui,užspaudus maloniai ir nuspėjamai slysta. Geras matomumas dairantis į visas puses, patogios, truputį prilaikančios sėdynės posukiuose. Įsidėjus dujas tikrai ekonomiškas automobilis, ramiai važiuojant,bet ne kaip senukas, man dujų sanaudos apie 8.5-11 L/100km 60% užmiestis 40% miestas. Iš minusų tai būtų garso izoliacija, ji tikrai prasta, ilgesnėse kelionėse vargina triukšmas, netinkamas automobilis toli keliauti, nebent ant 90km/h autostradoj važiuot, trumpi bėgiai, prie 90km/h GPS greičio, 2500rpm apsukų, prasideda nemalonus variklio ūžimas ir didesnės kuro sanaudos, salonas barška tarška važiuojant žvyrkeliais ir kelio nelygumais, labai jautrus greičio pedalas, kamščiuose nemalonu, rūdija, labai rekomenduotinas padengimas nuo korozijos, gale sėdintiems keleiviams labai mažai vietos kojoms, variklis reikalauja priežiūros, dažnai stebėti alyvos lygi, keisti tepalus bent jau kas 10000km, arba dar dažniau, man dar buvo problemų su stabdžių suporto kreipiančiosiomis, dėl jų kelis kartus stabdžiai buvo gerai prilipę, kiek žinau tai ir kiti japoniški automobiliai dažniau susiduria su stabdžių problemomis. Apibendrinus, tai yra labiau žaislinis automobilis, nereikalaujantis daug išlaidų su salyga, kad motoras sveikas ir gyvas. Suteikiantis daugiau vairavimo malonumo nei komforto,labiau tinkantis kaip antras automobilis smagiem prasivažiavimams tiek vasarą, tiek žiemą apsnigtu keliu, rekomenduočiau ieškantiems kažko smagaus ir nebrangaus, bet jeigu nesate posukius mėgstantis vairuotojas ir ieškote tiesiog paprasto automobilio, siulyčiau pasidairyti kitur.

Rekomenduojami video