2020-04-23
2012 MB C250 BlueEfficiency 7G Tronic RWD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, manevringas, patikimas, saugus, ekonomiškas, labai malonus vairuoti

Vangoka automatinė dėžė, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje garsus

Variklio darbinis tūris, l: 2,1
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilį pirkau su 150k km rida, patvirtinta MB atstovybės su visa atliktų darbų istorija iš vokietijos, taip pat patvirtinta Lietuvos MB salono. Automobilis gausios komplektacijos - Inteligent light xenon šviesos, LED dienos šviesos, elektrinės sėdynės su atmintim ir el. reguliuojamu vairu, atstumo palaikymas, juostos palaikymas, parkavimo pagalba, sport rėžimas ne tik ant greičių dėžės ir t.t. Parvežtas atuomobilis buvo tvarkingas, reikėjo pasikeisti tik akumuliatorių, nes buvo gamyklinis ir jau nebeužteko galios visai komforto įrangai. Nuvažiavau jau 70000km. Važiuoju 200km kas dieną, tai telpu į 4,7 - 5.1l/100 km rėžius priklausomai nuo sąlygų. Kuras - tik EMSI, Circle K arba Neste. Automobilis tiesiog nuostabus - galios per akis, kuro sąnaudos niekinės, vairavimo pozicija patogiausia kokioj teko sėdėti, lyg daryta pagal užsakymą man. Stabilumas taip pat stebina tiek šaltą žiemą ant nevalytos autostrados, tiek šlapią, lietingą vasarą, į posūkį galima eiti 90 km/h. Turint sportinio rėžimo mygtuką tai apskritai jausmas lyg turėtum du automobilius. Be sport - pakankamai ramus, komfortiškas automobilis, bet kai perjungi sport - tikrai jaučiasi pokytis - įsibėgėjimas išauda stipriai, greičių dėžė tampa aktyvesne, net variklio garsas kaip dyzeliui pasidaro visai malonus. Iš trūkumų galiu paminėt nedaug - automatas būna vangokas, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje tikrai garsus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Aptarnavimas atsieina nuo 160 iki 350 Eur, priklausomai kur daroma ir kokie darbai. Brangiausias yra kuro filtras - apie 90 Eur, bet jis keičiasi kas 200k km. Aptarnavimas atliekamas kas 25k km. Daugiau remonto darbų neturėjau

Patarimai perkančiajam

Pirkti gausios komplektacijos, tvarkingai prižiūrėtą automobilį. Būtinai paprašyti, kad prieš apžiūrint nekaitintų automobilio ir atkreipti dėmesį ar nebarška grandine užvedant šaltą variklį. Pirkti facelift modelį - skirtumas tikrai vertas kainos.

Rekomenduojami video