- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Kaip benzinui tai labai taupus. Turi smarves. Tiuningo galimybes neribotos, pavargciau net vardint :)
Rudyja ir dar kart rudyja. Kiek betaisytum arkas vistiek rudys prievartaus jas. Nebent zinot koki buda ir nobelio premija jusu. Vaziuojant dideliu greiciu saugumo trukumas.
Labai puikus dinamiskas ir ekonomiskas variantas. Daugybe tiuningo galimybiu.
D15Z6 VTEC-E. Gan neblogai traukia ir islaiko ekonomija del lieso misinio rezimo ir 12 voztuvu darbo degant zaliai ECONO liemputei prietaisu skydelyje. Trumpai apie varikli... Daug kas klysta, kad tai yra tikras VTEC variklis su voztuvu kintaciosiomis fazemis. Visas sio variklio VTEC principas tai tik perejimas is 12 voztuvu i 16. VTEC jungiasi nuo 3.5rpm ir kartais atrodo, kad cia daugiau negu 84kw :) Daug esu girdejes, kad persede nuo 66kw civico i si zmones skundziasi, kad jis nevalina. Labai ilgi begiai. 4 Begiu galima pasiekti 200 km/h. Turi EGR sistema. Is sestos generacijos yra tokie pat analogiski varikliai kaip D15Z8 ir D16Y5. Varikliai tikrai istvermingi, ir megsta aukstas apsukas. Turi potrauki valgyti tepalus kaip ir visos Hondos.
60 eu 262mm stabdziai su kaladelemis. 10 eu paskirstytojo salnikas nes pradejo leist tepala. Oro filtras 6eu. Pagrindinis dirzas su vandens pompa ir itempimo guoliu bei generatoriaus dirzais 140 eu.
Tikrinti kebulo bukle. Arkos slenksciai ir t.t Paziurekit ar baisiai nemeta dumo. Tikrinti kaip ir bet kuria perkama masina. Sekmes.