Juozas 2016-08-27
P 11 Hachback
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geras TD variklis, važiuoklė per metus žvyrkeliais "neišklibo".

Žiauri korozija. Brangios naujos detalės.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Neblogas automobilis, jei ne korozija. Gal tik man taip pakliuvo, bet per metus laiko slenksčių beveik nebeliko, visur skylės. Aišku nežadu jo "nurašyti". Bandysiu atkelti, nes į darbą važinėti pats tas. Silpniausia vieta, bent jau man galinių amortizatorių viršutinės lėkštės. Vieną kartą pakeičiau išplyšusias iš laužyno, po mėnesio vėl išplyšo viena. Tada sudėjau senus amorrtikus iš 2000m. universalo. Dabar ta problema baigėsi. Ir stovi gražiai ir krauti galima bagažinėn kiek nori.

Variklis

Varikliai "neužmušami" jeigu prižiūrėsit. 2 TD variklis kuriasi bet kokiu oru "iš pusės sukimo" , dirba tyliai ir tolygiai. Turbo dyzelis bėga smagiai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Detalės ne iš pigiausių. Jeigu keisti kažką naujomis detalėmis kainos šiek tiek kandžiojasi. Keičiau granatas ir priekinį guolį, tai palyginus su vw kaina dviguba. Nuvertėjimo per metus rinkoje nepastebėjau. Jei sutvarkyčiau korozijos pažeistą kėbulą gaučiau tą patį ką mokėjau prieš metus.

Patarimai perkančiajam

Pasižiūrėti kėbulą dėl korozijos, nes "pūva" viskas slenksčiai,sparnai, dugnas. Pasiteirauti, kaip buvo prižiūrimas variklis. Kada keisti diržai, tepalai.

Rekomenduojami video