Vienas geidžiamiausių įkraunamų hibridinių superautomobilių netrukus sulauks kardinalaus atnaujinimo. Vokietijos kompanijos BMW atstovai prasitarė, jog jų išskirtinis modelis i8 nusimes stogą ir bus siūlomas kabrioleto versijoje jau 2018 metais.
Pirmą kartą BMW bestogį „i8 Spyder“ atsivežė į šių metų technologijų parodą „CES 2016“. Vos tik nutraukus paslapties skraistę nuo minėto modelio, šis iškart sulaukė daugybės automobilio entuziastų ir žiniasklaidos dėmesio.
Galbūt tai Vokietijos automobilių gamintoją dar labiau paskatino dirbti prie šios idėjos. „BMW i8 Spyder“ aprūpintas daugiafunkciniais informaciniais ekranais ir įvairiapusėmis jų valdymo bei informacijos pateikimo galimybėmis.
Beje, CES 2016 parodoje pristatyta i8 koncepcija yra ne tik be stogo (kaip buvo žadėta), tačiau ir be durelių bei įprastų šoninių veidrodėlių. Vietoje pastarųjų kūrėjai sumontavo specialias vaizdo fiksavimo kameras, kurios perteikia vaizdus į specialius ekranus automobilio salone.
Šiame automobilyje vairuotojui aktualiausia informacija pateikiama prietaisų skydelio trimačio vaizdo ekrane ir vaizdo projekcijoje ant stiklo. Tiek vairuotojas, tiek keleivis gali naudotis net 57 cm įstrižainės centrinės konsolės ekranu.
Novatoriška „AirTouch“ funkcija įgalina erdvinį ekranų valdymą gestais – ekranų jutikliai geba fiksuoti ne tik rankos mostus į kairę ar dešinę, bet ir į pirštų judesius imituojant pasirinktų mygtukų spustelėjimą. Ši galimybė užtikrina visavertį informacinių ekranų valdymą jų neliečiant.
Be to, informacija ekranuose pateikiama atsižvelgiant į situaciją ir tai, kas tuo metu gali būti aktualiausia vairuotojui. Pavyzdžiui, automobilis geba įsiminti dažniausius maršrutus ir iš anksto praneša vairuotojui, jeigu jo nuolatiniame maršrute pastebėti eismo sutrikimai. Beje, judant automobiliui dėl saugumo tam tikros informacinės sistemos funkcijos, pavyzdžiui, vaizdo pokalbiai, yra apribojamos.
Koncepcija „i Vision Future Interaction“ siūlo susipažinti ir iki minimumo supaprastintą paties automobilio valdymą. Automobilyje „BMW i8 Spyder“ galima pasirinkti viso labo tik iš trijų važiavimo režimų: rankinio valdymo „Pure Drive“, pusiau automatinio „Assist“ ir autonomiško „Auto Mode“, kuomet automobilis valdo pats save.