„Mercedes–Benz“ nusprendė prisijungti prie pagrindinių savo konkurentų „Audi“ ir BMW – pastarieji jau kurį laiką turi savo vidutinės klasės kupė modelius A5 bei „BMW 3“. Nuo ateinančių metų prie šios grupės prisijungs ir trečiasis vokiečių koncernas su atnaujintu C serijos automobiliu. Naujasis C klasės kupė pakeis dabartinius CLK bei „CLC Sportscoupe“. Nuo sedano jis skirsis ne tik išoriškai – eksterjere bus galima pamatyti dvejas duris vietoje keturių, kupė modelio taip pat bus ilgesnis stogas ir didesnis galinis stiklas bei kiek pakeista automobilio galinė dalis.
Viduje pakitimai – minimalūs. Tas pats prietaisų skydelis, tokia pati panelė, priekinės sėdynės. Tačiau kupė automobilio gale vietoj trijų sėdimų vietų bus tik dvi.
Kupė modelio vidaus įrangos pasirinkimo galimybės bus lygiai tokios pačios kaip ir sedano – tiek standartinės komplektacijos, tiek atskirai užsakomų privalumų.
JAV rinkoje naujasis „Mercedes–Benz“ bus siūlomas su dviem varikliais: 1.8 litro turbininis keturių cilindrų bei 3.5 litro atmosferinis V6. Galios bei sukimo momento skaičiai – atitinkamai 201 AG ir 305 Nm bei 302 AG ir 370 Nm.
Abu minėti modeliai jau standartinėje komplektacijoje turės septynių pavarų automatinę transmisiją.
Tuo tarpu Europoje C klasės kupė variklių pasirinkimo galimybės – kur kas didesnės. „Mercedes–Benz“ siūlys tris benzininius bei du dyzelinius agregatus.
Du benzininiai – iš esmės tokie patys kaip ir skirti JAV rinkai, o trečiasis – 1.8 litro turbininis variklis, išvystantis 156 AG.
Dyzeliniai varikliai C klasės modelyje stebina gamintojo deklaruojamomis degalų sąnaudomis: abu 2.1 litro motorai, anot „Mercedes–Benz“, į degalines suks ypač retai – vidutinės jų degalų sąnaudos sieks vos 4.4 litro šimtui kilometrų. Abiejų tokį patį darbinį tūrį turinčių jėgainių galia – 170 AG bei 204 AG, sukimo momentas – atitinkamai 400 Nm ir 500 Nm.
CO2 emisija dyzeliniuose modeliuose, kaip pranešama, bus nuo 117 iki 133 g/km.
„BMW M3“ mėgėjai irgi turėtų sunerimti, nes šiam konkurentas taip pat atsiras – „Mercedes–Benz“ automobilius tobulinanti firma AMG tikisi paruošti „C 63“ modelį su 6.2 litro V8 varikliu, išvystančiu 457 arba 487 AG.
Pats 2012 metų C klasės modelis pasirodys Ženevos automobilių parodoje, o antroje šių metų pusėje jau keliaus ir į automobilių pardavėjų salonus.
Viduje pakitimai – minimalūs. Tas pats prietaisų skydelis, tokia pati panelė, priekinės sėdynės. Tačiau kupė automobilio gale vietoj trijų sėdimų vietų bus tik dvi.
Kupė modelio vidaus įrangos pasirinkimo galimybės bus lygiai tokios pačios kaip ir sedano – tiek standartinės komplektacijos, tiek atskirai užsakomų privalumų.
JAV rinkoje naujasis „Mercedes–Benz“ bus siūlomas su dviem varikliais: 1.8 litro turbininis keturių cilindrų bei 3.5 litro atmosferinis V6. Galios bei sukimo momento skaičiai – atitinkamai 201 AG ir 305 Nm bei 302 AG ir 370 Nm.
Abu minėti modeliai jau standartinėje komplektacijoje turės septynių pavarų automatinę transmisiją.
Tuo tarpu Europoje C klasės kupė variklių pasirinkimo galimybės – kur kas didesnės. „Mercedes–Benz“ siūlys tris benzininius bei du dyzelinius agregatus.
Du benzininiai – iš esmės tokie patys kaip ir skirti JAV rinkai, o trečiasis – 1.8 litro turbininis variklis, išvystantis 156 AG.
Dyzeliniai varikliai C klasės modelyje stebina gamintojo deklaruojamomis degalų sąnaudomis: abu 2.1 litro motorai, anot „Mercedes–Benz“, į degalines suks ypač retai – vidutinės jų degalų sąnaudos sieks vos 4.4 litro šimtui kilometrų. Abiejų tokį patį darbinį tūrį turinčių jėgainių galia – 170 AG bei 204 AG, sukimo momentas – atitinkamai 400 Nm ir 500 Nm.
CO2 emisija dyzeliniuose modeliuose, kaip pranešama, bus nuo 117 iki 133 g/km.
„BMW M3“ mėgėjai irgi turėtų sunerimti, nes šiam konkurentas taip pat atsiras – „Mercedes–Benz“ automobilius tobulinanti firma AMG tikisi paruošti „C 63“ modelį su 6.2 litro V8 varikliu, išvystančiu 457 arba 487 AG.
Pats 2012 metų C klasės modelis pasirodys Ženevos automobilių parodoje, o antroje šių metų pusėje jau keliaus ir į automobilių pardavėjų salonus.