„Mercedes Benz“ E Klasės Plug-in – technologija, sujungianti du pasaulius
„Mercedes Benz“ E Klasės Plug-in – technologija, sujungianti du pasaulius
„Mercedes Benz“ E klasės įkraunamas hibridas savyje talpina dešimtmečius vokiškos mechanikos raidos ir net IV kartos aukštąsias elektrinės pavaros technologijas. Tai automobilis, susirinkęs iš praeities ir dabarties viską, ką geriausią gali pasiūlyti „Mercedes-Benz“ inžinierinė išmintis. Nauja E klasė tiks dvejojantiems dėl visiško tradicinio kuro naudų atsisakymo ir tuo pačiu norintiems gyventi tvariai ir ekonomiškai.  

Jau septyniasdešimt penkerius metus E klasė yra vidutinio dydžio liukso automobilio technologinis standartas. 2023-čiais „Mercedes-Benz“ įdiegė IV kartos „plug-in“ ir taip sukūrė automobilį, kuris tenkina tiek konservatyvius patikrintų technologijų gerbėjus, tiek naujovių ištroškusį progreso avangardą. „Plug-in“ technologija leidžia išvengti planavimo įtampos ir naudotis tradicinėmis kuro stotelėmis, tačiau suteikia galimybę vien elektra įveikti daugiau nei 100 km ir mėgautis mišriomis 0,8-0,5 l / 100 km kuro sąnaudomis. Taupyti padės ir puikus šiai klasei aerodinaminis koeficientas siekiantis 0,23 Cd. 

 
Nemažai pasikeitimų ir elektroninių asistentų grupėje. Naujausi parkavimo asistentai pajėgūs priparkuoti net vairuotojui nebūnant mašinoje arba atvairuoti automobilį vairuotojui. Pagalbinė parkavimo sistema su atminimi  (ang. "Memory Parking Assist") gali automatiškai pastatyti automobilį į išmoktas vietas. Parkavimas su nuotolinio parkavimo asistento funkcija (ang. "Parking with the Remote Parking Assist"), skirta parkavimui naudojant specialią išmaniojo telefono programėlę, o visiškai automatinio parkavimo funkcija "Automated Valet Parking" šiame automobilyje pirmąkart yra visiškai automatizuota. Nors ši funkcija dar derinama su prižiūrinčiomis institucijomis, tačiau vairuotojai tikrai įvertins šią patogią naujovę.  

"MBUX Superscreen" - tai įspūdingo dizaino pramogų ir informacijos sistema su stikliniu ekranu per visą priekinę panelę bei asmenukių ir vaizdo kamera. Keleivio pusėje ekranas suteiks galimybę žaisti žaidimus ar žiūrėti televiziją bei filmus. Vairuotojas, nors ir negalės ekrane mėgautis dinaminiu turiniu, tačiau „Zoom“ vaizdo konferencijų funkcija ir kitos trečiųjų šalių programėlės leis šiam verslo sedanui virsti tikru kabinetu ant ratų ir suteiks vairuotojui patogią galimybę dalyvauti savo verslo valdyme net ir kelionių metu. 


Pramogų ir informacijos sistemoje taip pat numatyta  įspūdinga muzikos vizualizavimo funkcija, kuriai priklauso ir papildomai įsigyjamas „atmosferinis salono apšvietimas“. Visa tai prižiūri dirbtinis intelektas, kuris, be to, įsimena vairuotojo rutinas bei tipišką elgesį ir asistuoja automatizuodamas dažniausiai naudojamas funkcijas. Vairuotojas gali pasirinkti sau komfortabilią temperatūrą, mylimą muziką bei mėgstamą apšvietimą ir automobilis pasitiks jį paruošdamas vairuotojui jo norimą atmosferą. DI gali taip pat įjungti masažo funkciją, suplanuoti kelionę ar kitaip paruošti įprastas vairuotojo rutinas.

„Apple“ telefonų ir laikrodžių turėtojai galės naudotis ir skaitmeniniu raktu. Elektroninis raktas leis automobiliu naudotis iki 16 žmonių ir kiekvienas iš jų sėdęs už vairo, iškart pasijus E klasėje kaip savo automobilyje. 2023 metų „Mercedes-Benz“ jau ne tik automobilis, bet ir daugiafunkcinis išmanusis įrenginys.


Komfortą užtikrins ne tik elektroninės garso ir vaizdo sistemos. „Thermotronics“ pakete E klasės ortakiai taip pat bus automatizuoti, o  deflektoriai automatiškai nusistatys į pozicijas, kuriose geriausiai užtikrins pasirinktą salono mikroklimatą. Salono dydis šiame automobilyje taip pat aplenkė pirmtaką. 2961 mm išaugusi ratų bazė leido pagerinti sėdėjimo pozicijas, o bagažinės dydis dabar siekia 540 litrų.

Nors tapo taupesnė ir komfortiškesnė, tačiau „Mercedes-Benz“ E klasė vis dar smagiai vairuojama. O technologiniame pakete galima ne tik išskirtinai komfortabili pneumatinė „Airmatic“ pakaba, bet ir vairuojama užpakalinė ašis. Šis derinys užtikrina ne tik prabangų komfortą, bet ir pavydėtiną automobilio stabilumą kelyje, jautrų vairavimo mechanizmą bei mažesnį apsisukimo spindulį.
 
Rekomenduojami video