„Koenigsegg“ vadovas Christianas von Koenigsegg iškėlė sau ir visai kompanijai vieną uždavinį – viršyti „Bugatti“ pasiektą 427 km/h greitį. Priminsime, kad „Volkswagen“ lenktynių trasoje „Bugatti Veyron 16.4 Super Sport“ su 1200 Ag varikliu užfiksavo naują Gineso rekordą – pasiekė vidutinį dviejų važiavimų maksimalų greitį 427 km/h.
„Jie („Volkswagen“) turi gerą bandymų trasą, bet jie neleidžia mums ja pasinaudoti. Gal anksčiau ir būtų leidę, bet dabar jie turi „Veyron“, – pasakojo Christianas von Konigsegg.
Į rekordą švedai pretenduoja naujuoju „Koenigsegg Agera“ automobiliu. Jame naudojamas senesniame CCX modelyje matytas 4,7 l. V8 variklis, bet „Agera“ automobilyje jis išvysto daugiau galios – net 910 Ag. Dinamika – iki 100 km/h per 3,1 sek, iki 200 per 8,9 sek.
Tikimės, kad švedai suras reikalingą trasą kažkuriame pasaulio kampe ir pabandys pasikėsinti į „Bugatti“ rekordą. Gal tiktų Italijoje esanti „Nardo“ trasa? Būten šioje trasoje švedams vieną kartą jau pavyko pasiekti šį tikslą CCR automobiliu.
„Jie („Volkswagen“) turi gerą bandymų trasą, bet jie neleidžia mums ja pasinaudoti. Gal anksčiau ir būtų leidę, bet dabar jie turi „Veyron“, – pasakojo Christianas von Konigsegg.
Į rekordą švedai pretenduoja naujuoju „Koenigsegg Agera“ automobiliu. Jame naudojamas senesniame CCX modelyje matytas 4,7 l. V8 variklis, bet „Agera“ automobilyje jis išvysto daugiau galios – net 910 Ag. Dinamika – iki 100 km/h per 3,1 sek, iki 200 per 8,9 sek.
Tikimės, kad švedai suras reikalingą trasą kažkuriame pasaulio kampe ir pabandys pasikėsinti į „Bugatti“ rekordą. Gal tiktų Italijoje esanti „Nardo“ trasa? Būten šioje trasoje švedams vieną kartą jau pavyko pasiekti šį tikslą CCR automobiliu.