910 AG, 1100 NM, 395 km/h. Šių įspūdingų skaičių savininkas – „Koenigsegg Agera“. Vienas iš greičiausių, gražiausių, brangiausių šių dienų super automobilių. Tačiau ko reikia, kad būtų sukurtas toks keliais važinėjantis šedevras?
„Agera“ - tai gyvenimo svajonės kulminacija, taip ją apibūdina Christianas von Koenigseggas. Būdamas penkerių su tėčiu nuėjo pažiūrėti animacinio filmo apie vietinį dviračių taisytoją, kuris sukuria nuosavą lenktyninį automobilį. Taip susiformavo svajonė sukurti savo tobulą sportinį automobilį. Būdamas 22 metų pradėjo eiti link šios svajonės išpildymo. Sunkumai kelyje pasirodė iškart, nes Christianas nebuvo inžinierius, gamyklų irgi netūrėjo, apie reikalingą biudžetą kalbėti net neverta. Kad sukurti tokį šedevrą, kaip „Agera“, kas iš švedų kalbos išvertus reiškia „veikti“, prireikė kiek mažiau nei 20 metų. Per visus tuos metus Christianui teko įveikti daugybę iššūkių, tačiau mėgavimasis mintimi, kad laukia daugybę sunkumų ir tikslas sukurti geriausią superautomobilį užtruks kone visą gyvenimą, teikdavo jėgų ir naujų idėjų.
1994 metais pasirodė prototipas, tačiau reikėjo pinigų ir komandos jį realizuoti. Bankas nebuvo išeitis, todėl naudojantis internetu von Koenigseggas susirado tiekėjus ir inžinierius, kurie tiekdavo produktus ir ekspertus. Po dviejų metų sukūrė pirmąjį modelį „CC“.
„Koenigsegg“ bazė yra nenaudojamame oro uoste, Angelholmo mieste. Dirbtuvės skiriasi nuo tokių automobilių verslo gigantų kaip „Toyota“, „Honda“, VW, jog čia vyrauja tyla. Ne todėl, kad jose niekas nedirba, tiesiog čia dirba 22 darbuotojai, kurie viską atlieka rankomis.
Pagaminti „Agera“, užtrunkama apie 18 savaičių. Per jas praeinama 7 punktus, kuriuose darbas yra atliekamas aukščiausios klasės specialistų. Tarkim, Peras Magnusas Maraste, turintis 4 metų patirtį surinkinėdamas atskiras anglies pluošto dalis į vadinamuosius automobilio „griaučius“, užtrunka apie 10 dienų, tuo tarpu, patirties neturintis darbuotojas tai padarytų per 2-3 savaites. Mikaelas Ljungdahl yra dažytojas, kuris atlieka viską pats, be robotų pagalbos, matyt dėl to, kad per 32 darbo metus jo rankos tapo ypač jautrios paviršiui. Variklį per dvi savaites surenka taip pat vienas žmogus.
Aukščiausios klasės medžiagos + savos srities specialistai = velniškai greitas automobilis.
Nuo 0 iki 100 per 3 sekundes.
Agera išvysto didesnį greitį, nei Boeing 747 prieš pakildamas.
Nuo 300 iki 0 per 7 sekundes. Kiekvienas stabdžių diskas, turi savo atskirą kondicionierių.
Galinės lempos netik stiliaus detalė, bet ir aušina variklį.
Pasiekia 1,6 G jėgą
„Koenigsegg“ gali nustebinti dar ne viena technine savybe, tačiau siūlome jums pasižiūrėti 45 minučių „National Geography“ sukurtą reportažą apie automobilį, kuris sukurtas svajonių įgyvendinimui.
Pirma dalis:
„Agera“ - tai gyvenimo svajonės kulminacija, taip ją apibūdina Christianas von Koenigseggas. Būdamas penkerių su tėčiu nuėjo pažiūrėti animacinio filmo apie vietinį dviračių taisytoją, kuris sukuria nuosavą lenktyninį automobilį. Taip susiformavo svajonė sukurti savo tobulą sportinį automobilį. Būdamas 22 metų pradėjo eiti link šios svajonės išpildymo. Sunkumai kelyje pasirodė iškart, nes Christianas nebuvo inžinierius, gamyklų irgi netūrėjo, apie reikalingą biudžetą kalbėti net neverta. Kad sukurti tokį šedevrą, kaip „Agera“, kas iš švedų kalbos išvertus reiškia „veikti“, prireikė kiek mažiau nei 20 metų. Per visus tuos metus Christianui teko įveikti daugybę iššūkių, tačiau mėgavimasis mintimi, kad laukia daugybę sunkumų ir tikslas sukurti geriausią superautomobilį užtruks kone visą gyvenimą, teikdavo jėgų ir naujų idėjų.
1994 metais pasirodė prototipas, tačiau reikėjo pinigų ir komandos jį realizuoti. Bankas nebuvo išeitis, todėl naudojantis internetu von Koenigseggas susirado tiekėjus ir inžinierius, kurie tiekdavo produktus ir ekspertus. Po dviejų metų sukūrė pirmąjį modelį „CC“.
„Koenigsegg“ bazė yra nenaudojamame oro uoste, Angelholmo mieste. Dirbtuvės skiriasi nuo tokių automobilių verslo gigantų kaip „Toyota“, „Honda“, VW, jog čia vyrauja tyla. Ne todėl, kad jose niekas nedirba, tiesiog čia dirba 22 darbuotojai, kurie viską atlieka rankomis.
Pagaminti „Agera“, užtrunkama apie 18 savaičių. Per jas praeinama 7 punktus, kuriuose darbas yra atliekamas aukščiausios klasės specialistų. Tarkim, Peras Magnusas Maraste, turintis 4 metų patirtį surinkinėdamas atskiras anglies pluošto dalis į vadinamuosius automobilio „griaučius“, užtrunka apie 10 dienų, tuo tarpu, patirties neturintis darbuotojas tai padarytų per 2-3 savaites. Mikaelas Ljungdahl yra dažytojas, kuris atlieka viską pats, be robotų pagalbos, matyt dėl to, kad per 32 darbo metus jo rankos tapo ypač jautrios paviršiui. Variklį per dvi savaites surenka taip pat vienas žmogus.
Aukščiausios klasės medžiagos + savos srities specialistai = velniškai greitas automobilis.
Nuo 0 iki 100 per 3 sekundes.
Agera išvysto didesnį greitį, nei Boeing 747 prieš pakildamas.
Nuo 300 iki 0 per 7 sekundes. Kiekvienas stabdžių diskas, turi savo atskirą kondicionierių.
Galinės lempos netik stiliaus detalė, bet ir aušina variklį.
Pasiekia 1,6 G jėgą
„Koenigsegg“ gali nustebinti dar ne viena technine savybe, tačiau siūlome jums pasižiūrėti 45 minučių „National Geography“ sukurtą reportažą apie automobilį, kuris sukurtas svajonių įgyvendinimui.
Pirma dalis: