Linksmas, originalus, modernus – tai naujasis „Hyundai Veloster“. Nepaisant to, kad jis turi vienomis durimis daugiau – jį vis vien vadinsime kupė. „Hyundai“ Šiaurės Amerikos vadovas Johnas Krafcikas labai taikliai jį apibūdina keliais žodžiais:
„Veloster“ nebus greičiausias nei nuo nulio iki šimto, nei lenktynių trasoje. Tai – kitoks automobilis. Jį rinksis drąsūs žmonės, kuriems automobilis yra ne tik susisiekimo priemonė, bet ir stiliaus elementas.“
Bet reikia pasakyti, kad jis nebus lėtas – jo 1,6 litro darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu pasieks 138 AG galią prie 6300 sūkių per minutę. Pasak „Hyundai“, jis bus pakankamai ekonomiškas vidutiniškai vartodamas 5,8 litrus kuro.
Gera žinia automatinių pavarų dėžių mėgėjams – su šiuo 1,6 varikliu bus montuojama visiškai nauja dviejų sankabų automatinė transmisija. Ji turės šešias pavaras.
Tiek pat pavarų turės ir standartinė, mechaninė pavarų dėžė, kuri bus montuojama bazinėse „Veloster“ komplektacijose.
Turbūt įdomiausias šio automobilio sprendimas – vienos durys kairėje ir dvejos dešinėje. Į galinę automobilio sėdynę keleiviams įsitaisyti bus lengviau. O ir vietos ant jos, dėl ilgos automobilio bazės, bus daugiau nei, tarkim, „MINI Clubman“.
Technologijų gerbėjams patiks „Veloster“ montuojama „Blue Link“ sistema. Joje „Hyundai“ integravo visus automobilio parametrų valdymus – nuo techninių aptarnavimų grafiko iki restoranų reitingų. Taip pat – nuotolinį automobilio užvedimą ar užblokavimą vagystės atveju. Septynių colių ekranas montuojamas jau standartinėje įrangoje, tuo tarpu navigacinė sistema bus prieinama už papildomą mokestį.
Nors atsakyti į klausimą, kiek šis „Hyundai Veloster“ kupė automobilis kainuos Europoje, dar negalime, kainos JAV rinkai bus labai protingos. Ten kainos prasidės nuo 17 tūkst. JAV dolerių, o tai yra mažiau nei „Honda CR–Z“ ar „MINI Cooper“.
„Veloster“ nebus greičiausias nei nuo nulio iki šimto, nei lenktynių trasoje. Tai – kitoks automobilis. Jį rinksis drąsūs žmonės, kuriems automobilis yra ne tik susisiekimo priemonė, bet ir stiliaus elementas.“
Bet reikia pasakyti, kad jis nebus lėtas – jo 1,6 litro darbinio tūrio keturių cilindrų variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu pasieks 138 AG galią prie 6300 sūkių per minutę. Pasak „Hyundai“, jis bus pakankamai ekonomiškas vidutiniškai vartodamas 5,8 litrus kuro.
Gera žinia automatinių pavarų dėžių mėgėjams – su šiuo 1,6 varikliu bus montuojama visiškai nauja dviejų sankabų automatinė transmisija. Ji turės šešias pavaras.
Tiek pat pavarų turės ir standartinė, mechaninė pavarų dėžė, kuri bus montuojama bazinėse „Veloster“ komplektacijose.
Turbūt įdomiausias šio automobilio sprendimas – vienos durys kairėje ir dvejos dešinėje. Į galinę automobilio sėdynę keleiviams įsitaisyti bus lengviau. O ir vietos ant jos, dėl ilgos automobilio bazės, bus daugiau nei, tarkim, „MINI Clubman“.
Technologijų gerbėjams patiks „Veloster“ montuojama „Blue Link“ sistema. Joje „Hyundai“ integravo visus automobilio parametrų valdymus – nuo techninių aptarnavimų grafiko iki restoranų reitingų. Taip pat – nuotolinį automobilio užvedimą ar užblokavimą vagystės atveju. Septynių colių ekranas montuojamas jau standartinėje įrangoje, tuo tarpu navigacinė sistema bus prieinama už papildomą mokestį.
Nors atsakyti į klausimą, kiek šis „Hyundai Veloster“ kupė automobilis kainuos Europoje, dar negalime, kainos JAV rinkai bus labai protingos. Ten kainos prasidės nuo 17 tūkst. JAV dolerių, o tai yra mažiau nei „Honda CR–Z“ ar „MINI Cooper“.