Vokietijos automobilių gamintojas BMW pristatė atnaujintą prabangių sportiškų 8 serijos modelių gamą. Išorės dizaino atnaujinimai palies visas 8 serijos automobilių versijas, įskaitant ir sportinio padalinio „BMW Motorsport“ leidžiamus „M8“ automobilius. Be to, nuo šiol visuose 8 serijos modeliuose jau standartinėje įrangoje bus diegiamas „M sport“ paketas.
„BMW 8 serijos modeliai yra skirti tiems, kurie nori mėgautis itin dinamišku važiavimu ir prabangiu, bet elegantišku dizainu. Inžinierių ir dizainerių patobulinti sprendimai – nuo išorinių dizaino elementų iki turtingesnės ir techniškai pažangesnės komplektacijos – dar geriau atlieps šį vairuotojų poreikį. Lietuvoje į gatves naujieji modeliai turėtų išriedėti nuo balandžio“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Dizainui – daugiau emocijos ir prabangos
BMW atnaujina visas tris 8 serijos versijas. Tai – dvejų durų kupė, kuris buvo kuriamas atsiremiant į ištvermės lenktynėms skirtus „BMW M8 GTE“ modelius, dvejų durų kabrioletas, kuris vieno mygtuko paspaudimu per 15 sekundžių sulanksto minkštą tekstilinį stogą ir leidžia mėgautis atviru važiavimu, bei – ketverių durų Gran kupė versija, kurioje, palyginus su kitais sportiniais automobiliais, sudarytas išskirtinis komfortas sėdintiems gale.
Iš išorės naujuosiuose modeliuose pirmiausia į akis krenta atnaujintos firminės BMW priekinės grotelės, kurios dabar turės integruotą apšvietimą. Jau standartinėje komplektacijoje priekyje bus montuojami adaptyvieji LED žibintai. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti ir lazerinius žibintus, kurių apšvietimo nuotolis siekia net 600 metrų taip padidindamas saugumą kelyje.
Atnaujinimo sulaukė ir priekyje esančios oro įsiurbimo angos, o pirkėjai galės pasirinkti ir daugiau kėbulo spalvų variantų.
Standartinėje įrangoje įtrauktas „M sport“ paketas reiškia, kad 8 serijos modeliai turės išskirtines apdailos detales, pavyzdžiui, kėbulo spalva nudažytus aerodinaminius kėbulo elementus. O galingiausias 8 serijos automobilis taip pat galės didžiuotis sportiniams M modeliams būdingais aerodinamiškais veidrodėliais, „M sport“ stabdžių sistema, „M sport“ diferencialu ir 20 colių skersmens specialaus dizaino ratlankiais.
Automobilio salone pirkėjai taip pat pastebės naujų prabangą ir sportiškumą perteikiančių elementų – M sportinį odinį vairą, nerūdijančio plieno pedalus, ir kt. Standartinėje įrangoje taip pat diegiama „BMW Live Cockpit Professional“ multimedijos sistema su didesniu – 12,3 colio (31,2 cm) skersmens – ekranu ir navigacijos sistema „BMW Maps“, projekciniu ekranu „BMW Head-up display“, išmaniuoju asmeniniu asistentu „BMW Intelligent Personal Assistant“, vairuotojo asistentu „Driving Assistant“, perspėjančio apie priekinio susidūrimo pavojų, išvažiavimą iš savo juostos ir kt.
Lietuvoje klientams bus siūlomos tik „M Performance“ ir M8 versijos
Oficiali BMW atstovė Lietuvoje planuoja, kad mūsų šalyje pasirodys visos „BMW 8“ kėbulo versijos – dvejų durų kupė, ketverių durų kupė ir kabrioletas, tačiau tik su koncerno numatytu galingiausiu varikliu ir „M Performance“ paketu. Tai – 4,4 litro darbinio tūrio V8 agregatas, išvystantis 390 kW/530 AG galią.
Be to, mūsų šalyje siūlomi 8 serijos automobiliai bus su visų varančių ratų sistema „xDrive“.
Iki 100 km/val. – per 3,2 sek.
Atnaujintuose sportiniuose „BMW M8“ modeliuose montuojamas V8 variklis su „M TwinPower Turbo“ technologija. Šis agregatas išvysto net 460 kW/625 AG galią ir maksimalų 750 Nm sukimo momentą.
Šie parametrai per 8 laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę ir keturis varančiuosius ratus leis „BMW M8 Competition Coupé“ ir „BMW M8 Competition Gran Coupé“ modeliams pasiekti 100 km/val. greitį per 3,2 sekundės, o kabrioletui „BMW M8 Competition Cabriolet“ – per 3,3 sekundės.
Dinamiškumo suteiks ir kiekvienam „BMW M8“ modeliui pritaikyta važiuoklė, kurios technologijos kuriamos pagal lenktyninių automobilių pavyzdį. Kaip įprasta M automobiliams, vairuotojai per centrinį prietaisų valdymo skydelį galės konfigūruoti įvairius techninius parametrus (variklio, vairo, stabdžių sistemos, amortizatorių ir kt.), kad būtų galima greitai ir lengvai pritaikyti automobilį dinamiškam važiavimui varžybų trasoje ar komfortiškam – po miestą.