„Audi R8“ tapo varomas galiniais ratais ir išvysto 560 AG
„Audi R8“ tapo varomas galiniais ratais ir išvysto 560 AG

Vokietijos tobulinimo kompanija MTM nusprendė padirbėti su „Audi R8“. Taip pat, kaip ir „Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni“, vokiškas superautomobilis buvo perdarytas iš visais ratais varomo į varomą galiniais ratais. Taip pat automobilis gavo padidintos trinties diferencialą, reguliuojamą sportinę pakabą, sustiprintus stabdžius, anglies pluošto detalių (priekinis buferis, slenksčiai, galinis aptakas) ir 20 colių ratlankius. 4,2 l darbinio tūrio variklis išvysto 552 AG su 580 Nm (buvo 420 AG ir 430 Nm). Iki 100 km/val. patobulintas „Audi R“ įsibėgės per 3,9 sek., o maksimalus greitis – 317 km/val. Nepatobulintas R8 įsibėgėdavo per 4,6 sek., o maksimalus greitis buvo 301 km/val.

Rekomenduojami video