Subaru B9 Tribeca, 2005 - 2014

Įvertinimas
4.0 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 3.030% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    B9 Tribeca yra pirmasis septynvietis automobilis Subaru istorijoje.

    Turėjo būti gaminamas analogiškas Subaru B9 Tribeca automobiliui Saab 9-6 modelis, tačiau GM koncernas (kuriam tuo metu priklausė Saab) prieš pat debiutą nusprendė šio automobilio negaminti.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
B9 Tribeca yra pirmasis septynvietis automobilis Subaru istorijoje ir buvo didžiausias Subaru gamoje. Tai vidutinio dydžio SUV gaminamas ant Legacy platformos. Subaru tikslas buvo pritraukti tuos, kas vertina Legacy galią ir prabangą, bet kartu trokšta daugiau erdvės. B9 Tribeca buvo pristatytas su gan prieštaringu priekio dizainu – jis turi trikampes radiatoriaus groteles panašias kokias turėjo Subaru Impreza ir apvalainą dizainą. B9 Tribeca turi EZ30 3.0 L boxer tipo variklį. Automobilio pranašumai – lengvojo automobilio manevringumas, užtikrintas elgesys kelyje, nedidelis aukštis, patogus ir komfortiškas viduje. Dizainas yra vertinamas nevienareikšmiškai, o didžiausias trūkumas – prasta ekonomija, nors to ir reikėjo tikėtis iš boxer tipo variklio. Taip pat trečia sėdynių eilė yra per maža, kad būtų patogi suaugusiems.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video