Porsche Boxster, (981) 2012 - 2016

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kabrioletas Benzinas: 2.7 - 3.4 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Puikiai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Varikliams trūksta charakterio
  • Nebėra pigus nupirkti ir išlaikyti
"Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas yra toks pats kaip naujuose 911 modeliuose – pradžioje atrodo kiek per „lengvas“, tačiau yra kogero pats tobuliausias tokio tipo vairo stiprintuvas rinkoje"
Apžvalga
Kai buvo pradėtas gaminti pirmos kartos Porsche Boxster 1996 metais, jis uždavė naujus valdymo ir dinamikos standartus rodsterių klasėje. Praėjus 16 metų kompanijos vadovai deklaruoja, kad šios kartos automobilis taps tokiu pačiu pavyzdžiu šiandieniniams konkurentams. Pastačius vieną šalią kito visų kartų Boxster taps akivaizdu, kad automobilio dizainas yra evoliucinis – nieko nuostabaus, toks yra Porsche stilius. Visgi Boxster yra malonus akiai – dinamiškos linijos ir proporcijos puikiai suderintos, visos smulkmenos apgalvotos ir išbaigtos. Ratų bazė tapo 60 mm ilgesnė, tarpvėžė platesnė, priekinis stiklas patrauktas šiek tiek į priekį ir tapo nuožulnesnis. Porsche Boxster kažkuo primena kompanijos naujajį superautomobilį - 918 hybrid. Tačiau pati įdomiausia dizaino detalė yra gale. Čia automatiškai išlendantis spoileris tiesiog nuostabiai įsipaišo į galinių žibintų siluetą ir gerai atlieka savo darbą – prispaudžia automobilio galą prie kelio dangos. Viduje Boxster pasitinka griežta vokiška tvarka su tokia pačia vokiška kokybe. Čia linijos yra santūrios, paprastos, gal net kiek per daug paprastos. Naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas yra toks pats kaip naujuose 911 modeliuose – pradžioje atrodo kiek per „lengvas“, tačiau yra kogero pats tobuliausias tokio tipo vairo stiprintuvas rinkoje. Kogero neverta sakyti, kad platesnis, ilgesnės bazės, visas aliumininis naujasis Boxster su viduryje sumontuotu varikliu tiesiog nepriekaištingai stovi ant kelio. Bazinis Boxster turi 2,7 litro šešių cilindrų opozicinį variklį su tiesioginiu degalų įpurškimu, kuris yra dešimčia arklio galių galingesnis už senąjį – 265 AG. Šis modelis vadinasi tiesiog „Boxster“ ir iki 100 km/h įsibėgėja per 5,4 s. Galingesnė „S“ modifikacija turi 3,4 litro variklį, išvystantį 315 AG – penkiais daugiau nei modelis, kurį jis keičia. Boxster S dinaminiai parametrai – 4,7 sek. iki 100 km/val. Taigi, naujasis Boxster tapo visais atžvilgiais tobulesnis, bet tuo pačiu nepraradęs paprastumo auros, kuri visus sužavėjo senajame 1996-ųjų pirmos kartos modelyje.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video