Peugeot 208, (A9) 2012 - 2019

Įvertinimas

4.6 12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 5.016% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Varikliai 4.39% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė4.313% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.65% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 - 1.6 litroDyzelinas: 1.4 - 1.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Peugeot 208 buvo išrinktas metų automobiliu 36-ąjį kartą vykusiame „Airijos Metų europietiško automobilio 2013“ (Continental Irish Car of the Year) konkurse.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus išorės dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Ekonomiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastos automatinės pavarų dėžės
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija

Apžvalga

Misija skirta Peugeot 208 išties nepaprasta – jis privalo pratęsti savo itin sėkmingų pirmtakų 205, 206 ir 207 modelių tradicijas. Tai itin konkurencinga klasė Europoje ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Peugeot 208 turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime šviežią ir malonų akiai automobilio dizainą, bet kartu ir atpažįstamą Peugeot siluetą. Kėbulas pasižymi gausybe išraiškingų linijų ir įdomių detalių, kurios visos skirtos suteikti netikėtumo jausmą. Savo stilistika automobilis panašus į Toyota kompanijos kūrinius. Tiesa, šį stilių pamėgo jau ne viena kompanija, kuri tai sėkmingai demonstruoja naujuose savo modeliuose. Peugeot 208 interjeras taip pat maloniai kviečia atsisėsti ir paimti nediduką odinį vairą į savo rankas – prietaisų skydelis yra pakeltas, žiūrisi labai estetiškai, gal tik prietaisų išdėstymas nėra labai patogus. Neapleidžia pojūtis jog vairuotojo pozicija yra per aukšta, o vairo viršutinis kraštas užstoja prietaisų rodmenis, tačiau interjero medžiagų kokybė labai maloniai stebina. Po kapotu slepiasi ekonomiški varikliai, tame tarpe pakankamai dinamiški 1.2 VTi 3 cilindrų benzininiai turbo varikliai. Dyzelinis 1.6 litro 92 AG variklis taip pat nusipelnė pagyrų už galią ir gerą ekonomiškumą. Tačiau gerą įspūdį kiek prislopina vangi 5 pavarų mechaninė greičių dėžė. Mieste 208 jaučiasi gerokai manevringiau už savo pirmtaką 207 modelį dėka gerokai mažesnio svorio (naujas modelis sveria net 100 kg mažiau) ir nors pakaba vis dar nemaloniai perduoda į saloną didelius kelio nelygumus, tačiau automobilį galima pavadinti pakankamai komfortišku kasdieniniam naudojimui. Bagažinės skyrius lyginant su Peugeot 207 padidėjo 15 litrų – iki 285. Automobilis pakankamai erdvus net ir ant galinių sėdynių – lyginantį su konkurentais negalima nei supeikti nei labai pagirti. Taigi, Peugeot 208 nusiteikęs pasistumdyti su rinkos lyderiais VW Polo ar Ford Fiesta automobiliais.
Pilna apžvalga

Savininkų atsiliepimai (3)

Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video