Opel Astra, (F) 1991 - 1998

Įvertinimas
3.6 1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6) Viso įvertinimų: 16
  • Patikimumas 3.61% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 3.55% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Interjero kokybė3.74% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 3.712% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Valdymas 4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasKabrioletasKomercinisSedanas Benzinas: 1.4 - 2.0 litroDyzelinas: 1.7 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Buvo gaminama versija “200t S“, kuri buvo skirta tik PAR rinkai siekianti 206 AG galią ir 286 Nm sukimo momentą.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Didelis kėbulų pasirinkimas
  • Patikimas ir nebrangus
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neįkvepiančios valdymo savybės
  • Korozijai neatsparus kėbulas
"Tai buvo visapusiškas ir rimtas konkurentas garsiajam Volkswagen Golf modeliui"
Apžvalga
Naujoviškas Opel Astra perėmė estafetę iš daugelį metų garbingai tarnavusio Opel Kadett modelio. Naujasis Opel kūrinys tuo metu atrodė labai patraukliai, be to turėjo plačią kėbulų gamą - automobilis buvo siūlomas su trijų ar penkių durų hečbeko, sedano, universalo ir net Bertone sukurto kabrioleto kėbulu. Automobilis turėjo plačią patikimų ir svarbiausia ekonomiškų variklių gamą. Tai buvo visapusiškas ir rimtas konkurentas garsiajam Volkswagen Golf modeliui. Galingiausia Astra versija Europos rinkoje buvo gerai žinoma „GSi“ su 2,0 L 16V benzininiu varikliu su įpurškimu ir 151 AG (110 kW) galia kas prilygo didžiausio konkurento Volkswagen Golf analogui GTi modeliui. Tačiau buvo gaminama dar galingesnė versija “200t S“, kuri buvo skirta tik PAR rinkai siekianti 206 AG galią ir 286 Nm sukimo momentą. „T“ žinoma reiškia turbokompresorių – tai C20LET variklis pasiskolintas iš Europai žinomų Opel Calibra ir Opel Vectra A 4x4 2.0 16V turbo versijų. Nors šiuose automobiliuose šis variklis suko visus keturis ratus, tačiau vietiniai PAR inžinieriai transmisiją pakeitė tradicine riekiniais ratais varoma. Tik įsivaizduokite biudžetinis 90-ųjų metų pradžios Opel turintis beveik BMW M3 galią. Deja, Europoje šie modeliai nesutinkami.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (16)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video