Nissan 200 SX, (S14) 1993 - 2000

Įvertinimas

4.5 11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Varikliai 3.517% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.511% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
  • Valdymas 4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    S14 dėl gero valdymo ir galinių varomųjų ratų yra labai populiarus drifto lenktynėse:


    Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:


    Šis automobilis atliko neitin didelį vaidmenį filme, bet buvo logiškas pasirinkimas – kažkas iš Toretto kompanijos būtinai turėjo vairuoti tiuningo scenoje itin populiarų automobilį. Taigi, jį gavo viena iš pagrindinių filmo herojų – kietoji Letty, kurią vaidino charizmatiška Michelle Rodriguez. Įdomu tai, kad Michelle Rodriguez iki šio filmo automobilių išvis nevairavo.


    Originaliai šis 1997 metų Nissan 240SX S14 buvo sidabrinės spalvos, išoriškai gana kuklus modelis, tačiau po kapotu automobilis turėjo ne 2.4 L o 2.0 L neprastai modifikuotą turbo variklį. SR20DET turbo variklis su “Nurspec-R” išmetimo sistemos pagalba siekė beveik 400 AG galią. Ruošiant filmui, Nissan 200SX buvo sudėta “Zeal Bay Speed” kėbulo apdaila, “Advan Model 5” ratlankiai, perdažytas violetine spalva.

    Po filmo automobilis buvo gražintas savininkui, kuris ją perdažė buvusia sidabrine spalva. Vėliau automobilis buvo keletą kartų perparduotas, galiausiai maždaug 2009 metais automobilis atsidūrė tokiose rankose, kurios jį išardė ir pardavė dalimis. Tai buvo laikai kai “Fast and the Furious” filmai buvo praradę turėtą susidomėjimą, o kultinio filmo statusas dar nebuvo susiformavęs.



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga

Apžvalga

Nissan S14 Silvia tapo žemesnis, platesnis ir truputį trumpesnis nei S13. Naujas apvalainas dizainas vizualiai dar labiau padidina automobilį. Automobilis neteko atverčiamų priekinių žibintų, o ratų bazė ir provėža buvo padidinti kas įtakojo dar didesnį stabilumą kelyje. Skirtingai nuo eksporto rinkų, kur S14 pardavimai nebuvo itin geri, Silvia liko itin populiari Japonijoje. S14 SR20DET variklis turi Nissan kintamos formos vožtuvų sistemą VTC ir didesnį T28 turbokompresorių. 240 SX dėl patrauklaus, išsiskiriančio dizaino, galinių varomųjų ratų buvo labai populiarus tarp lenktynes, driftą ir “tiuningą” mėgstančių entuziastų. Be to tai buvo įperkamas, pakankamai ekonomiškas, patikimas ir tikrai gerai valdomas automobilis. Trūkumai – vairuotojai skundėsi, kad sėdynės nėra labai patogios, o ir galios norėjosi daugiau. 1996 metais S14 buvo atnaujintas – įgavo agresyvesnį priekį su aštresniais žibintais, naują priekinį buferį, variklio gaubtą ir sparnus, atnaujinti ir galiniai žibintai.
Pilna apžvalga

Savininkų atsiliepimai (2)

Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video