Kia EV9, 2023 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Su Kia EV9 korėjiečių kompanija beldžiasi tiesiai į „premium“ segmento vartus. Tai bus automobilis perkeliantis Kia į aukščiausios klasės rinką ir leidžiantis konkuruoti su didžiausiais automobilių pasaulio vardais, pirmiausia su tokiais kaip Lexus ar Audi. Išties labai keista tai jog prieš gerą dešimtmetį Kia automobiliai buvo laikomi net ne vidutinio, o biudžetinio segmento automobiliais. Bet kuri japoniška markė buvo laikoma visa galva pranašesnė už korėjiečius. Tačiau ilgainiui tokie modeliai kaip Kia Optima, Kia Sportage, Kia Niro, galingasis Kia Stinger ir pirmasis kompanijos elektromobilis Kia EV6 šios kompanijos įvaizdį žingsnis po žingsnio kėlė pirkėjų akyse ir dabar mes turim markę su itin patraukliais, prabangiais ir pažangiais automobiliais. Taigi naujasis didelis krosoveris Kia EV9 yra įspūdingai atrodantis automobilis, kuris žavi kvadratiškomis formomis ir futuristinėmis detalėmis. Plokščias kapotas, vertikalūs pailgi posūkių žibintai, įtraukiamos durų rankenėlės, trapecijos formos ratų arkos, 21 colio ratlankiai, galinio vaizdo kameros vietoje veidrodėlių ir įdomi šoninių langų linija – viskas itin estetiška ir gražiai suderinta. Galbūt kampuotas automobilis bus ne visų skoniui, bet neabejotinai šiuolaikiškas, įdomus ir išsiskiriantis. Kokybė yra geriausia, kokią esame matę Kia automobiliuose, nors ir iki šiol ji buvo neprasta. Vidaus medžiagos, surinkimo kokybės standartai yra puikūs. Savo įvaizdžiu Kia EV9 galės pakonkuruoti net su Land Rover automobiliais, be to su Land Rover jūs negausite septynerių metų garantijos. Horizontaliai išemptame prietaisų skydelyje, durelėse ir centrinėje konsolėje naudojamas audinys suteikiantis interjerui šilumos. Akcentas žinoma yra trigubas LCD ekranas, žemiau elegantiškos oro apipūtimo angos, dar žemiau patogūs fiziniai mygtukai skirti klimatui valdyti. Platus ekranas turi du 12,3 colio įstrižainės skydelius – vieną vairuotojui, kitą informacijos ir pramogų sistemai, kurie atskirti nedideliu 5,3 colio jutikliniu ekranu skirtu klimato kontrolės informacijai išvesti. Visi ekranai sujungti į vieną vientisą įrenginį. Automobilyje daug dėmesio skirta daiktadėžių išdėstymui. Nors durelių ertmės nėra labai didelės, tačiau pagrindinė daiktadėžė yra didelė ir atidaroma paspaudimu o ne nuleidžiant ant kelių. Labai protingai suplanuota didelė centrinė konsolė, kurioje yra išskleidžiami puodelių laikikliai, vieta belaidžio telefono įkrovimui ir didelis ištraukiamas skyrius esantis galinėje jo dalyje prieinamas antros sėdynių eilės keleiviams. Automobilyje gali būti montuojama vairuotojo sėdynė su vairuotojo budrumo funkcija, kuri automatiškai sujudins sėdynę jei automobilis pamanys, kad vairuotojas primigo. Plokščios elektromobilio grindys buvo puikiai išnaudotas, nes šešiavietėje versijoje jūs galite turėti dvi itin komfortiškas sėdynes antroje eilėje (reguliuojamas visomis kryptimis, šildomas ir vėdinamas), kurias galima atsukti į durelių pusę ir į trečią sėdynių eilę. Tačiau galima rinktis antrą sėdynių eilę su tradicine ištisine sėdyne. Vieta keleivių kojoms taip pat nepaprastai gera – ją galima reguliuoti stumdant vidurinės eilės sėdynes. Dėl to net suaugusiam žmogui gana patogu sėdėti trečios eilės sėdynėse, nors norint ten patekti reikia šiek tiek labiau pasistengti. Kai naudojamos visos sėdynės bagažinės tūris yra 333 litrai, o nulenkus galinę sėdynių eilę – 828 litrai. Po priekiniu dangčiu yra bagažinė su papildomu 90 litrų erdvės skyriumi arba 52 litrų skyriumi jei sumontuota visų varančiųjų ratų sistema. Kelyje automobilis tylus, netgi labai tylus – iš dalies dėl laminuotų šoninių stiklų. Tačiau net važiuojant greitkeliu girdimas tik nežymus padangų, kelio ir vėjo triukšmas. Labiau tikėtina, kad išgirsite vėdinamų sėdynių ventiliatorių nei kažką iš išorės. Kia EV9 galima rinktis iš dviejų arba keturių varomųjų ratų versijų su varikliais, kurių galia siekia nuo 201 AG iki 380 AG. Sukimo momentas versijoms su dviem varomaisiais ratais yra 350 Nm ir 600 Nm visų varomųjų ratų versijose. Bus galima pasirinkti galios padidinimo paketą, kuris galingesniam variklio variantui suteikia momentinį 100 Nm sukimo momento padidinimą. Ši galingiausia versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,3 sekundės, o silpniausia 201 AG galios dviem ratais varoma versija įsibėgėja per 9,4 sekundės.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video