Honda Integra, 2001 - 2006

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    2002 ir 2003 metais žurnalas „Car & Driver“ Honda RSX (taip vadinama Integra versija skirta JAV rinkai) buvo išrinkta tarp dešimties metų geriausių.

    Automobilis buvo naudojamas Asian Touring Car Series žiedinėse varžybose:


    Automobilis buvo giriamas žiniasklaidos ir dažnai laimėdavo palyginimo testus, tokius kaip:
    • 2005 metais laimėjo prieš Dodge SRT-4 ACR, Subaru Impreza WRX, Chevrolet Cobalt SS ir Saturn Ion Redline (žurnalas „Car & Driver“);
    • 2002 metais laimėjo prieš Celica GT-S, Eclipse GTS, Hyundai Tiburon GT V6 ir VW New Beetle Turbo S (žurnalas „Car & Driver“);
    • 2001 metais laimėjo prieš Celica GT-S, VW GTi, Prelude Type SH, Eclipse GTS ir Mercury Cougar V6 (svetainė Edmunds.com).
    Automobilis dar yra žinomas kaip turintis vieną didžiausią mirčių rizikos laipsnį t.y. vienam milijonui tragiškų įvykių tenka net 202 atvejai su Honda RSX automobiliais (JAV statistika). Kai tuo tarpu kiti šios klasės automobiliai turi vidutiniškai 134 mirtis. Kiti itin „nesaugūs“ automobiliai yra: Kia Spectra (191), Pontiac Sunfire (179), Mitsubishi Eclipse (169), Dodge Neon (161) ir Chevrolet Cavalier (150).
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Honda Integra DC5 yra dar žinoma Acura RSX pavadinimu Šiaurės Amerikoje. Naujas modelis gaminamas ant visiškai naujos platformos skirtingai nuo senesnės Integros, kuri buvo gaminama ant Civic platformos. Honda tikėjosi pritraukti vyresnius, turtingesnius pirkėjus, todėl automobilis turėjo prabangos aksesuarų. Integros pakaba priekyje yra MacPherson tipo, gale – dvigubų skersinių svirčių. Tai kiek nuvylė kai kuriuos Honda gerbėjus, kurie buvo pratę matyti naudojamą dvigubų skersinių svirčių sistemą tiek priekyje, tiek gale. Nauji K serijos varikliai turi nemažą potencialą “tiuningui” ir turi VTEC arba (i-VTEC) sistemą, kuri elektronikos pagalba reguliuoja vožtuvų pakėlimo trukmę ir 2.0 litrų varikliui suteikė lygesnę sukimo momento kreivę lyginant su senesniais VTEC varikliais. Japonų rinkai skirtas modelis Honda Integra Type-R turi padidintą maksimalią sūkių ribą, kuri siekia net 8300 rpm. Honda Integra Type-R parduodamas Japonijoje, Australijoje ir kaikuriose kitose rinkose turi 220 AG / 164 kW galios K20A variklį, mažesnį svorį, standesnes spyruokles ir amortizatorius, 4 cilindriukų Brembo stabdžius, 17" ratus su Bridgestone Potenza padangomis ir Recaro veliūrinėmis sėdynėmis.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video