Honda CR-V, (RW) 2016 - 2022

Įvertinimas
4.0 8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas 4.63% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Varikliai 4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.612% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas 4.26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 60% Ne 40%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.5 - 2.4 litroDyzelinas: 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Hibridinės versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neišsiskiria tarp konkurentų
"Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai"
Apžvalga
Penktos kartos Honda CR-V buvo pristatytas 2016 metais. Visureigis pasižymi atnaujintu dizainu, erdvesniu ir universalesniu interjeru bei naujais varikliais ir technologijomis. Nors ir visiškai naujas, tačiau dizaino požiūriu automobilis beveik nepasikeitė. Nieko stebėtino - tai yra vienas geriausiai parduodamų automobilių Honda gamoje. Paprasto ir visiems priimtino dizaino taktika pasiteisino, tad automobilį noriai perka įvairaus amžiaus ir poreikių pirkėjai. Automobilio priekinė dalis primena mažesniojo krosoverio HR-V dizainą, o galinėje dalyje įtaisyti naujos formos žibintai – panašius matome populiariuose Volvo visureigiuose. Interjeras dėl ilgesnės ratų bazės tapo erdvesnis, tačiau čia naujovių nepamatysime. Prietaisų skydelis išliko beveik toks pat, dizaineriai nesivargino kurti įdomesnių sprendimų, tačiau medžiagos kiek malonesnės, daugiau naudojamas minkštas plastikas. Kad ir kokie būtų CR-V patobulinimai, svarbiausi yra naujas dyzelinis variklis ir pavarų dėžė. Naujas nedidelis 1,6 L darbinio tūrio dyzelinis agregatas išvysto 160 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. 100 AG iš vieno litro variklis išspaudžia dviejų turbinų pagalba. Na, o pavarų dėžė skirtingai nei daugelis šiuolaikinių automatinių transmisijų turinčių aštuonias ar septynias pavaras, ši turi visas devynias. Ką tai įtakos? Žinoma, kuro ekonomija, kadangi CR-V devintą pavarą naudoja tik esant greičiui didesniam nei 120 km/val. Esant tokiam greičiui variklio apsisukimai tesiekia 1600 aps./min.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video