Fiat Grande Panda, 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Automobilio šonuose matome ir drąsiausias dizaino detales – duris su įspaustu didžiuliu “Panda” pavadinimu. Užpakalinėje automobilio dalyje dizaneriai pratęsė “pikselių” temą galiniuose žibintuose, bagažinės dangtį papuošė stogo spoileriu, o bagažinės dangčio viduryje vėl įspaudė didelį užrašą, tik šįkart “FIAT”. Labai išradingai buvo įtaisytas ir juodas “Panda” užrašas iškiliomis 3D raidėmis"

Apžvalga

Pirmoji Fiat Panda rinkoje pasirodė 1980 metais ir nustebino visus savo kuklumu, žema kaina ir puikiu funkcionalumu. Automobilį sukūrė vienas žinomiausių to meto automobilių kūrėjų pasaulyje Giorgetto Giugiaro, kuris savo kūrinį apibūdino taip: “Panda yra tarsi džinsai - paprastas, praktiškas drabužis be jokio apsimestinio prašmatnumo”. Šis modelis buvo gaminamas daugiau nei trisdešimt metų iki pat 2003 metų ir buvo ilgiausiai gaminamas mažas automobilis Europoje. Šį senolį prisiminėm todėl, kad štai turime naują modelį, kuris savo stilistika iškarto priminė savo pirmtaką. Toks pats kampuotas kėbulas, akcentuojamas dizaino detalių kvadratiškumas, vertikalūs galiniai žibintai, medžiagos audiniai naudojami panelės dizaine ir dviejų stipinų vairas. Taip, iš išorės naujoji Fiat Grande Panda kiek primena pirmos kartos kampuotą modelį, o techniškai iš esmės yra Citroen e-C3 modelis. Abu automobiliai yra gaminami ant tos pačios platformos, turi tuos pačius variklius ir pavarų dėžes. Nors naujosios Fiat Panda dizainas ir primena senolį, tačiau jame panaudota daug modernių ir įdomių dizaino elementų. Mažasis Fiat išsiskiria įdomia išvaizda ir pabrėžiamu „itališkumu“. Tarkime, automobilio priekinė dalis, LED žibintai ir juodas skydelis tarp jų sudaryti iš taškuotų segmentų, kurie puikiai dera su Fiat logotipu kairėje. Ta pati stiliaus tema pratęsta ir priekinio buferio apačioje. Stačiakampį automobilio profilį pabrėžia tiesios langų linijos ir ratų arkos papuoštos kiek kampuotais dideliais plastikiniais apvadais, primenančiais 1983 metų bekelės “Fiat Panda 4x4” versiją. Automobilio šonuose matome ir drąsiausias dizaino detales – duris su įspaustu didžiuliu “Panda” pavadinimu. Užpakalinėje automobilio dalyje dizaneriai pratęsė “pikselių” temą galiniuose žibintuose, bagažinės dangtį papuošė stogo spoileriu, o bagažinės dangčio viduryje vėl įspaudė didelį užrašą, tik šįkart “FIAT”. Labai išradingai buvo įtaisytas ir juodas “Panda” užrašas iškiliomis 3D raidėmis. Didelius “FIAT” įspaudus rasite ir ant durelių vidinės apdailos. Žodžiu, gamintojas itališku stiliumi pasistengė visaip kaip jums priminti, kad turite ne ką kitą, o būtent Fiat Panda automobilį. Nors Fiat Panda visada buvo itin mažas automobilis, bet Fiat teigia, kad šįkart modelis yra kitoks - jame galės laisvai tilpti penki suaugę žmonės. Fiat Grande Panda ilgis yra 3990 mm, plotis 1760 mm, aukštis 1570 mm, bagažinės talpa - 361 litrai. Smagu tai, kad kompaktiškas automobilis pasižymės ryškiomis spalvomis, kas prasklaidys niūrią juodų ir visokių pilkų atspalvių Europos gatvių kasdienybę. Viduje automobilių gamintojas sukūrė paprastą, bet efektyvią aplinką keleiviams. Kaip ir tikėjomės klasikinį analoginį prietaisų skydelį pakeitė 10 colių ekranas sumontuotas už retro stiliaus dviejų stipinų vairo. Be to, informacijos ir pramogų sistemai valdyti skydelio centre įtaisytas antras 10,25 colio jutiklinis ekranas. Priekinėje panelėje panaudoti stilingi medžiagos pagamintos iš bambuko intarpai, kurie priminė mums koks maistas yra pats mėgstamiausias Kinijoje gyvenantiems nerangiems Panda meškinams. Priekines automobilio sėdynes gamintojas įtaisė gana aukštai tam, kad gale sėdintiems keleiviams būtų pakankamai vietos kojoms. Galinėje dalyje sulankstomas sėdynės atlošas leidžia praplėsti nedidelę bagažinę. Salone taip pat yra daug dėtuvių daiktams – viso jų tūris siekia apie 13 litrų. Na, ir svarbiausia naujiena yra ta, kad naujoji Panda tapo elektromobiliu. Kaip ir prancūzų kolega Citroen e-C3, Fiat Grande Panda turi 44 kWh akumuliatorių leidžiantį nuvažiuoti iki 320 kilometrų, nors šis skaičius dar turi būti patvirtintas oficialiame WLTP ekonomiškumo reitinge. Dinamiškai Panda yra panaši į kitus tokio tipo automobilius - nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 11 sekundžių ir pasiekia neitin įspūdingą maksimalų 140 km/h greitį.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių numerių rėmelius ir marškinėlius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video