Ferrari 812 Superfast, 2017 - dabar

Ferrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabar
Ferrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabar
Ferrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabarFerrari 812 Superfast, 2017 - dabar
Ferrari 812 Superfast, 2017 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 6.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis Ferrari “sunkiasvoris” Ferrari 812 Superfast. Visi suprantame ką reiškia „Superfast“, o ką reiškia 812 irgi nesunku suprasti: kogero tai nebus variklio darbinis tūris, tai belieka tik galia. Ir išties po ilgu variklio dangčiu šis Ferrari slepia naują 6,5 litrų V12 atmosferinį variklį, kurio darbinis tūris yra 0,2 litro didesnis nei pirmtako „F12“ ir „LaFerrari“ modelių. Jėgainė generuoja 800 AG ir 718 Nm galią, kuri yra perduodama į galinius ratus per septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinę greičių dėžę, pasižyminčia itin greitu pavarų perjunginėjimu, kokio dar nėra buvę. Šis variklis, bent jau 2018 metais buvo pats galingiausias serijinis atmosferinis variklis pasaulyje. Tik pagalvokite - beveik legendinio Bugatti Veyron galia, o juk šis turėjo net keturis turbokompresorius! Tiesa, tai skamba ir įspūdingai ir kartu konservatyviai. Ir išties didžiulis V12 priekyje sumontuotas variklis be turbinų varantis tik galinius ratus skamba labai jau senoviškai. Tačiau kompanija ir toliau laikysis šios komponuotės didžiuosiuose GT klasės Ferrari, nes tai yra Ferrari klasika. Sako, klasika niekada nemiršta, tikėjimės taip ir bus. Tiesa, techniniai Ferrari 812 Superfast duomenys tikrai neatsiduoda naftalinu – keturi vairuojami ratai, fantastiški stabdžiai, elektrinis vairo stiprintuvas - pirmą kartą Ferrari automobilyje. 100 km/h greitį šis Ferrari pasiekia vos per 2,9 sek., o maksimaliai gali įsibėgėti iki 340 km/h. Išties greitas automobilis. Iš išorės 812 Superfast atrodo įspūdingai – daugybė aštrių ir kartu elegantiškų linijų persipina tarpusavyje sukurdamos gana harmoningą rezultatą. Ir visgi, dizainas yra pernelyg panašus į pirmtako ir neturi jokios naujos idėjos, kurias paprastai Ferrari visada sugalvoja. Net keturi galiniai žibintai neatrodo organiškai įkomponuoti - veikiau mums peršama sąsaja su legendiniu Ferrari Daytona modeliu. Bet tai veikiau idėjų stygius nei puikus “flashbackas” iš praeities. Interjeras irgi konservatyvus, itin panašus į F12 pirmtako - čia nematome didelių LCD ekranų, ar kitokių naujovių būdingų šiuolaikiniams automobiliams. Čia dominuoja apvalios oro padavimo angos ir mygtukai, ryškūs variklio apsukų rodmenys, daugybė svirtelių, gausybė odos, anglies pluošto ir t.t. Žodžiu tipiškas Ferrari – skirtas stebinti ir žavėti.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video