BMW 8 klasė, (G14/G15) 2018 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Dinamiškas
  • Komfortiškas
  • Sportiškiausias iš visų konkurentų, išskyrus tik Ferrari modelius
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • V8 ne V10 ir ne V12
  • Kiek per stipriai panašus į mažesnį 6 serijos BMW
"Ar 8 serijos BMW bus pats pačiausias iš visų BMW? Manome, kad ne – vėlgi prisimenant istoriją matome, kad buvo toks superautomobilis kaip BMW S1"
Apžvalga
Wow, kokio įspūdingo stoto automobilis! Daugelį metų mes buvome įpratę matyti 6 serijos BMW kaip patį ekspresyviausią iš visų BMW, tačiau dabar ši vieta užleista naujam karaliui. Daugelis BMW turi panašumų į ryklius – tiek iš dizaino pusės, tiek savo charakteriu. Na, o 8 serijos BMW kogero būtų dydis baltasis ryklys. Tiesa, šio naujoko pasirodymą buvo nesunku numatyti, nes kadaise jau buvo gamintas „aštuntukas“ BMW 850, tad šis automobilis teisėtai gali būti laikomas jo įpėdiniu ir tiesioginiu konkrentu seniai gaminamiems Merdedes-Benz CL kupė modeliams, kurie vėliau tapo tiesiog S klasės Coupe. Ar 8 serijos BMW bus pats pačiausias iš visų BMW? Manome kad ne – vėlgi prisimenant istoriją matome, kad buvo toks superautomobilis kaip BMW S1. Būtent „S1“ pavadinimas bus skirtas pačiam galingiausiam iš visų BMW. BMW 8 kėbulo ilgis yra 4,84 m, plotis – 1,9 m, aukštis – 1,34 m. Nepaisant sportiško silueto tai yra tikras GT klasės kupė, tai patvirtina ir ilga ratų bazė, kurios ilgis yra net 2,82 m. Puikios kokybės ir nuostabaus dizaino interjere reikia išskirti vairuotojų pamėgtą „BMW Head-Up Display technologiją“ – ant priekinio stiklo projektuojamą papildomą ekraną, atvaizduojantį pagrindinę kelionės informaciją ar navigacijos nurodymus. Dabar šis projekcinis ekranas – 16 proc. didesnis nei kituose „BMW“, optimizuota 3D grafika ir atnaujintas funkcijų rodymas. Galingiausia versija yra M850i xDrive Coupe M Performance su solidžiu 530 AG pasiekiančiu V8 varikliu neskaitant M8 versijos. Didžiausias šio variklio sukimo momentas – 750 Nm pasiekiamas nuo 1800 iki 4600 aps./min ribose. Automobilis turi „Valvetronic“ bei „Double-VANOS“ sistemas optimizuojančias benzino įpurškimą. Šios sistemos variklio galią padidina iki 68 AG ir neprideda nei kilogramo papildomo svorio. 8 serijos BMW turi ir kitokį variklį skirtą ramiam kruizinimui – tai 840d xDrive Coupe modifikacija turinti 320 AG pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį. 8 serijos BMW buvo kurtas lygiagrečiai su BMW M8 bei BMW M8 GTE lenktynėms skirtu automobiliu. Tad bus įdomu pamatyti kaip šis „ryklys“ atrodys lenktynių trasose.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video