Ferrari 12Cilindri, 2024 - dabar TOP 10

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 6.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Ferrari 365 GTB/4 Daytona:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%

Apžvalga

Pasaulyje, kuriame dabar gausu hibridiniais ir elektriniais varikliais varomų superautomobilių, Ferrari išdrįso pristatyti automobilį, kuris po variklio dangčiu turi atmosferinį V12 variklį. Jokių turbinų, jokios bedvasės elektrinės galios, visų varomųjų ratų ir kitų nereikalingų dalykų – kam jų reikia kai turi dvylika cilindrų. Šis Italijos išskirtinių automobilių gamintojas visada ėjo savo keliu ir iki šiol jiems tai puikiai sekėsi. Kai kurie jų automobiliai buvo sukurti atsižvelgiant į rinkos tendencijas, kiti atsižvelgiant į inžnierių norus ir fantaziją. Ferrari 12Cilindri priklauso pastarųjų grupei, o jo pavadinimas sufleruoja, kad tai gali būti paskutinis Ferrari turintis 12 cilindrų variklį. Priešingu atveju Ferrari kompanija būtų davusi kitokį pavadinimą, greičiausiai susijusį su vietovės Italijoje pavadinimu. Akivaizdu, šio stilingo Ferrari dizainą įkvėpė legendiniai šeštojo ir septintojo dešimtmečio Ferrari 365 GTB/4 Daytona automobiliai. Tiek senasis, tiek naujasis modeliai turi ilgą, smailėjantį, ganėtinai plokščią variklio dangtį sutalpinantį V12 variklį, panašios formos priekinių žibintų skyrių su plačiu juodo plastiko intarpu tarp jų, po pagrindiniais žibintais Ferrari įtaisė išlenktus LED dienos žibintus, primenančius chromuotus metalinius senojo modelio buferius. Atgal atitraukta keleivių kabina, nuosaikių formų šoninių durelių ir sparnų stilistika, aukšta ir trumpa galinė dalis be agresyvių spoilerių ar oro paėmimo angų, tik keturi šįkart pailgi LED žibintai – viskas dvelkia švelnia nostalgija. Naujajame modelyje į akis krenta modernios trapecijos formos galinis stiklas, o targa versijoje dvi iškylos už keleivių galvų saugančios keleivius tiek nuo vėjo, tiek avarijos atveju. Įspūdingi 21 colio ratai apmauti 275/35ZR padangomis priekyje ir 315/35ZR gale. Automobilio dizainas tiesiog nuostabus – kaskartą stebiamės kaip puikiai Italijos autogamintojai sugeba interpretuoti klasikinius dizainus naujoje šviesoje. Labai panašiai tai atliko ir konkurentai iš Lamborghini kompanijos su naujuoju Countach LPI 800-4 modeliu. Nenuostabu, kad klasikinių bruožų turintis Ferrari 12Cilindri varomas klasikinės komponuotės variklio. Automobilis turi 6,5 L F140 V12 variklį, tą patį, kuris naudojamas ir Ferrari 812 modelyje “Competizione” versijoje. Variklis pasiekia 830 AG galią esant 9250 aps./min. ir 500 Nm sukimo momentą esant 7250 aps./min. Variklis žinoma sumontuotas priekyje, o gale įtaisyta aštuonių laipsnių dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė tam, kad būtų geriau paskirstytas svoris.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video