Bentley Continental GT, 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas / Elektra: 4.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Bentley Mulliner Bacalar:



    Bentley Mulliner Batur:





VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Iš pirmo žvilgsnio naujasis Bentley Continental GT savo forma, ypač profiliu, išreikštais galiniais sparnais ir visa galine dalimi primena savo pirmtaką, todėl atrodo greičiau kaip patobulinta ankstesnės kartos versija. Taip ir yra – automobilis išlaikė ne tik trečiosios kartos Continental GT išorės išvaizdą, bet ir tą pačią Porsche Panamera platformą "

Apžvalga

Kas jau kas, tačiau šis Britų prekės ženklas niekada nieko bendro neturėjo su ekologija ir ekonomija – 12 cilindrų varikliai, V8 su dviem turbinomis, tikra oda, tikra mediena ir daug kitko sutalpinta į milžinišką penkių su puse metrų kėbulą. Tačiau pasaulis keičiasi, Bentley kompanija bus priversta keistis kartu su juo. Štai turime labai nedidelį žingsnelį pasauliniais mastais, bet gana svarbų kompanijos istorijoje – pristatytas pirmasis įkraunamas hibridinis automobilis. Dabar šis masyvus ir įprastai ugnimi alsuojantis Continental GT galės važiuoti vien tyliuoju režimu. Kartu tariame “sudie” W12 variklių erai - nuo šiol turėsime tik V8, tiesa su dviem turbokompresoriais. Neabejojame V8 variklio galios, moterims aukštais kulniukais ir vyrams nemokantiems naudotis mechanine pavarų dėže, šiame automobilyje nepritrūks. Tačiau ironiją padėkime į šalį. Ištiesų šio automobilio klientams visada labiausiai rūpėjo ne galia, o salono prabanga ir nepaprastas komforto lygis. Kalbant apie naujoko dizainą, iš pirmo žvilgsnio naujasis Bentley Continental GT savo forma, ypač profiliu, išreikštais galiniais sparnais ir visa galine dalimi primena savo pirmtaką, todėl atrodo greičiau kaip patobulinta ankstesnės kartos versija. Taip ir yra – automobilis išlaikė ne tik trečiosios kartos Continental GT išorės išvaizdą, bet ir tą pačią Porsche Panamera platformą kaip ir pirmtakas. Tai sako, jog naujasis modelis kažkuom labai nesutebins - tai evoliucinis modelis su visiškai išsemta dizaino koncepcija. Vienintelė išskirtinesnė dalis yra automobilio priekis primenantis vienetinį Bentley Mulliner Bacalar ir Mulliner Batur modelius. Continental GT salone - aukštas interjero įrengimo meistriškumo lygis ir prabangi atmosfera, kuri turi užburti automobilio keleivius. Priklausomai nuo pasirinkimų, klientai gali turėti matinio chromo apdailą prietaisų skydelyje arba juodą blizgią “piano” apdailą. Priešais vairuotoją - modernus skaitmeninis prietaisų skydelis su konfigūruojamu ekranu. Virš centrinės konsolės – nustatymų, navigacijos ir pramogų ekranas, kurį galima apversti ir gauti klasikinę panelę su trimis be galo gražiai pagamintais analoginiais ciferblatais. Tarp prabangių, plačių ir patogių oda aptrauktų sėdynių Britų automobilių gamintojas sumontavo centrinę konsolę, kurioje palikta klasikinė pavarų perjungimo svirtis, bei informacijos ir pramogų sistemos valdymo mygtukai. Galinės sėdynės skirtos dviems suaugusiems, nors čia sėdintieji dėl itin nuožulnios stogo linijos jaus erdvės trūkumą galvoms. Žinoma svarbiausi atnaujinimai yra po kapotu – naujasis Bentley Continental GT yra varomas keturių litrų dviejų turbinų V8 benzininiu varikliu suporuotu su elektros varikliu. Abu varikliai per aštuonių laipsnių dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę siunčia galią į visus keturis ratus. Bendra šios sistemos galia siekia net 778 AG galią ir 1000 Nm sukimo momentą, bei leidžia automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 3,2 sekundės.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video