BMW M5, (E60/E61) 2004 - 2010

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 5.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šio M5 atmosferinio 5.0 L V10 variklio raudona apsukų linija prasideda ties 8250 rpm riba.

    Automobilis buvo išgirtas beveik per visas automobilines laidas ir žurnaluose, kurie tik testavo šį itin galingą ir bekompromisį automobilį.

    Tokį BMW vairavo Lenkijos krepšinio rinktinės ir NBA žaidėjas Marcinas Gortatas. Nors sportininko BMW M5 atrodo standartinis, iš tiesų automobilis yra gerokai patobulintas, o maksimali jo galia siekia visus 800 AG. Anot paties M.Gortato, jo automobilis yra turbūt greičiausias visoje NBA.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Taip, M5 tapo dar geresnis. M5 modelis kodu E60 pristatytas 2005 metais turi atmosferinį 5.0 L V10 variklį su raudona apsukų linija ties 8250 rpm riba, maksimalia galia 507 AG (373 kW)/7750 rpm ir 519 Nm/6100 rpm sukimo momentu. Automobilis turi sustiprintą aliumininę važiuoklę ir 7 greičių SMG III mechaninę pavarų dėžę, kuri nors itin gerai reaguoja žiedinėje trasoje kasdieniniam naudojimui yra kiek gruboka. Kontroversiškojo Chris Bangle sukurtas automobilio stilius tikrai savitas, o M apdaila suteikia dar ir savotiško grubumo. BMW M5 turi F1 technologijų įkvėptą variklį, transmisijos kontrolės, startavimo ir dinaminio stabilumo kontrolės sistemas ir greičių dėžę, kuri gali būti automatiškai arba žmogaus valdoma. Pavaros gali būti jungiamos arba su standartinėje vietoje sumontuota pavarų svirtimi arba valdoma svirtelių esančių už vairo pagalba. Automobilis taip pat turi galios padidinimo mygtuką esantį ant vairaračio, kuriuo galima įjungti vieną iš trijų režimų: P400 tinka kasdieniniam važinėjimui - riboja variklio galią iki 400 AG, P500 suteikia visus 507 AG ir P500 S - pilna galia ir dar aštresnis reagavimas į akseleratoriaus paspaudimą. M5 neturi netgi priekinių priešrūkinių žibintų, kad patektų daugiau oro reikalingo varikliui. Šio nepaprasto automobilio duomenys – pagreitis 0-100 km/h per 4.7 s, didžiausias greitis be elektroninio greičio ribotuvo net 330 km/h. Tarp trūkumų – labai sportiškas automobilio elgesys (kiek per aštrus kasdieniniam naudojimui) ir besaikis kuro sunaudojimas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video