Audi RS 6, (C6) 2007 - 2010

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 5.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus

    Šios kartos RS6 buvo pats galingiausias iki to laiko Audi automobilis kompanijos istorijoje. Šis monstras su dviem tarpiniais oro aušintuvais (intercooler) išvysto milžinišką 580 AG (427 kW)/ 6250 galią ir 650 Nm sukimo momentą.

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Antros kartos RS6 pasirodęs gamyboje buvo pats galingiausias kada nors pagamintas Audi automobilis. Jo svarbiausi konkurentai rinkoje yra BMW M5 (5.0 L, V10 su 507 AG, 519 Nm) ir Mercedes E63 AMG (6.2 L, V8 su 514 AG ir 630 Nm). Tačiau Audi abu šiuos konkurentus savo duomenimis įveikia įtikinamai: aliumininis 5.0 litrų 90° V10 variklis su dviem turbinomis ir FSI kuro įpurškimu turi keturis vožtuvus cilindrui, DOHC galvas kiekvienam cilindrų blokui ir kintamą vožtuvų laikų valdymo sistemą. Šis monstras su dviem tarpiniais oro aušintuvais (intercooler) išvysto milžinišką 580 AG (427 kW)/ 6250 galią ir 650 Nm sukimo momentą nuo 1500 iki 6250 rpm. Šis variklis geba sunkų automobilį pametėti iki 100 km/h vos per 4.6 sekundės, o 0-200 km/h per 14.9 sekundžių, didžiausias greitis yra elektronikos pagalba ribojamas iki 250 km/h. Iš viso automobilis turi septynis radiatorius ir keturis elektrinius ventiliatorius tam, kad aušintų variklį ir kitus komponentus po variklio gaubtu. Kaip ir visi Audi RS modeliai, šis RS6 buvo gaminamas tik su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema su galios pasiskirstymu tarp priekinės ir galinės ašies santykiu 40:60. Tačiau esant poreikiui per Torsen T-3 centrinį diferencialą net 100 % sukimo momento gali atiduoti galinei ašiai arba 80 % priekinei ašiai. Automobilis gaminamas su sedano ir universalo Avant kėbulais. RS6 buvo gaminamas su plieno rėmu, tačiau turi aliumininius priekinius sparnus ir variklio gaubą. Vizualiai RS6 skiriasi nuo Audi S6 platesniais priekiniais ir galiniais sparnais, tuo kad neturi priekinių priešrūkinių žibintų tam, kad būtų suteikta kuo daugiau vietos oro ertmėms, priekiniai LED šviesų diodai perkelti į priekinius žibintus. Priekiniai stabdžiai yra Brembo su šešiais stūmokliais, tačiau galima užsisakyti ir "Audi Ceramic" anglies pluošto stabdžių sistemą. Taigi automobilis turi visus reikiamus duomenis, kad taptų savo klasės lyderiu, tačiau ar jam pavyks įveikti visų garbinamą BMW M5?
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video