BMW 5 klasė, (E60/E61) 2003 - 2010

Įvertinimas
3.8 12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 60
  • Patikimumas 3.126% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Varikliai 4.15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Interjero kokybė3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 3.619% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 4.44% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.2 - 4.8 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



    E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

    Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

    Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

    Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:



    Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus interjeras
  • Išskirtinis išorės dizainas
  • Puikiai valdomas ir komfortiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
  • iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Apžvalga
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (60)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video