Audi S7, (4G8) 2012 - 2018

Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018
Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018
Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018Audi S7, (4G8) 2012 - 2018
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Paskutiniais metais vos spėjame skaičiuoti naujus Audi kompanijos modelius. Šįkart jūsų dėmesiui – dviem turbinom ir V8 varikliu ginkluotas Audi S7. Dailinti puikių A7 linijų stipriai nereikėjo – šiek tiek chromo ant radiatoriaus grotelių, veidrodėlių ir bamperių ir štai jums S7. Įdomesni skirtumai slypi po kapotu – dviejų turbinų 4,0 litrų V8 TFSI variklis turi 420 AG galią bei 550 Nm sukimo momentą. Du turbokompresoriai į degimo kameras pripūs tiek oro, kad šis keturių durų modelis 100 km/val iš vietos pasieks per 4,9 sekundės. Šis variklis taip pat turi technologiją, kuri leidžia prie tam tikrų sąlygų dirbti tik keturiems cilindrams. Variklis išties puikus – galia paskirstoma labai tolygiai visame sūkių diapozone, reakcija į akseleratoriaus paspaudimą staigesnė, o pats variklis „gyvesnis“ nei artimiausio konkurento Mercedes-Benz CLS 500 modelio. Nors Audi S7 kiek per sunkus staigiuose posūkiuose, tačiau keturi varomieji ratai, puikūs vairo mechanizmo nustatymai garantuoja gerą sukibimą ir patyręs vairuotojas tikrai nepajus diskomforto vairuodamas tokį nemažą automobilį.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video