Audi RS 6, (C5) 2002 - 2005

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 4.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pavadinimas "RS" yra RennSport sutrumpinimas, kas vokiškai reiškia „lenktyninis ir sportiškas“.

    Savo laiku tai buvo pats galingiausias modelis visoje Audi gamoje, galingesnis net už didesnį Audi S8 modelį.

    Nuo 2002 iki 2004 metų Audi RS6 buvo naudojamas kaip lenktyninis automobilis Šiaurės Amerikos „SPEED World Challenge“ GT serijos varžybose kur kovojo su tokiais automobiliais kaip Cadillac CTS-V. Visus tris metus RS6 iškovojo konstruktorių čempionų taurę.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Audi RS6 quattro arba tiesiog RS6 yra pats sportiškiausias A6 serijos automobilis (galingesnis nei Audi S6). Jo svarbiausi konkurentai rinkoje yra BMW M5 ir Mercedes-Benz E63 AMG. C5 RS6 buvo ketvirtas modelis sukurtas Audi privačios dukterinės bendrovės "Quattro GmbH". Pirmas buvo RS2 Avant, antras - C4 S6 Plus, trečias – 2000 metų Audi RS4. Šis RS6 buvo pirmas Audi RS serijos modelis pristatytas Šiaurės Amerikai. RS6 naudoja Volkswagen Grupės C5 platformą ir buvo pirmiausia pristatytas universalo kėbulu, o po to ir sedano. Automobilis turi 4.2 litro dviejų turbinų "biturbo" variklį su dviem DOHC galvom ir 5 vožtuvais kiekvienam cilindrui. 90° V8 benzininis variklis derintas kartu su Cosworth Technology kompanija. Su dviejų turbokompresorių pagalba (kiekvienam cilindrų blokui po vieną) šis variklis turi įspūdingą 450 AG galią nuo 5700 iki 6400 rpm ir 560 Nm sukimo momentą nuo 1950 iki 5600 rpm. Šis variklis geba sunkų automobilį pametėti iki 100 km/h vos per 4.9 sekundžių. RS6 buvo gaminamas tik su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema, kurios naujas centrinis diferencialas naudojamas ir 6.0 litrų W12 Audi A8 modelyje. RS6 turi tą pačią keturių svirčių priekinę pakabą ir galinę dviejų skersinių svirčių pakabą su mechaniškai valdoma DRC (Dynamic Ride Control) sistema leidžiančia sustandinti bet kurį iš amortizatorių važiuojant posūkyje, greitėjant arba stabdant. Priekiniai stabdžiai yra Brembo su aštuoniais stūmokliais, galiniai – vieno stūmoklio ATE.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video