2020-06-09
1,6 T3
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

nedidelės eksploatavimo išlaidos

silpnokas variklis, kieta važiuoklė, linkę dilti sėdynių apmušalai

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Trečius metus vairuoju 2012 V40. Pirktas po lizingo ( 5 metai), 140,000 km., eksploatuotas LT, visa priežiūra atlikinėta Sostenoje. Nuvažiuota apie 40.000. Kol kas rimtų problemų nebuvo (tfu-tfu-tfu). Keisti tepalai, filtrai, priekiniai amortizatoriai, paskirstymo diržas su pribambasais. Originalių detalių nesivaikau, bet ir pigių neperku. Kainos tikrai nesikandžioja. Kuro sąnaudos užmiestyje nuo 6,5 ( 100) iki 7.5 (130) vidutinės (kompo parodymais) iki 7. Komfortiškas salonas, sėdynės, audiosistema. Patogiai išdėstyti valdymo prietaisai,. Ypač patinka atrama dešinei rankai. Žiemą labai greit sušyla. Apskritai klimtronikas veikia puikiai- reguliuojami oro srautai priekiui ir keleiviams gale, beje šildomos ir galinės sėdynės. Valdoma lengvai, triukšmelis greičiau važiuojant nedidelis yra, bet pakenčiamas, be to audiosistema lengvai susitvarko su tokia problema. Bagažinė vidutinė, bet 4 asmenų šeimos atostogų manta lengvai sutelpa. Atlenkus sėdynes ir ilgesnį daiktą galimą įmontuot. Nenumatyta vieta atsarginiam ratui. Jį keičia kompaktiškas remkomplektas. Man kiek neįprasta, bet realiai dar neteko naudot, todėl nepriskirsiu to prie trūkumų. 110kW variklis kiek silpnokas. Užmiestyje to nesijaučia, įsibėgėjęs rieda puikiai. Bet pradedant važiuoti arklių trūkumas jaučiamas. Pakaba kietoka. Na ne taip, kad visai kieta, bet iki "plaukimo" efekto toli. Iš karto reaguoja į kelio nelygumus. Maniau žemo profilio padangos kaltos. Pakeičiau į R16 su aukštesniu profiliu- nepadeda. Kėbulo apsauga kol kas džiugina. Nebuvo daryta jokių antikorozinių padengimų, bet rūdžių beveik nėra. Vienoje vietoje galimai buvo nubrėžti dažai- atsirado žirnio dydžio rūdelė. Salonas kombinuotas- šviesi eko oda su gobelenu. Minusas- tepasi greit. Ir dar pastebėjau, kad daugelio Volvo vairuotojo sėdynės atlošo kairėje pusėje įplyšusi medžiaga. Ne išimtis ir manoji- eko oda įtrūkusi ir laikosi ant armuoto vidinio tinklelio.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas remonto išlaidos minimalios, kadangi ir remontuoti ypatingai neteko. Kuro sąnaudos džiuginančios- 7 l/ 100 km. važiuojant be ardymosi. Nuvertėjimas pastebimas- apie 10 proc. per metus.

Patarimai perkančiajam

automobilis tiems, kas nevažinėja "su prakasais" ir kam nereikalingas limuzino komfortas.

Rekomenduojami video