Paulius 2015-04-08
Volvo V40 1.9D 70 kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiškos sėdynės, talpus, pigus remontas

Triukšmingas, elektra, rūdys.

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,4
Bendras automobilio aprašas

Automobilį turiu du su puse metų, tad manau turiu jau kompetenciją išvardinti jo geras ir blogas savybes. Automobilyje patogu sėdėti. Sėdynės minkštos. Gal kiek erzina porankis, kuris trukto užtraukti rankinį. Bet porankis nuimamas. Apmušalai - su užtrauktukais, plaunami. Pas mane veliūras, labai švelnus, priemena pliušinį žaisliuką. Garso izoliacija prasta, girdisi variklis, vėjas ir ratai. Priekinė keleivio sėdynė persilenkia per pusę ir palenda po bardačioku. Nulenkus dar galines sėdynes galima vežti kokį nors pagalį kurio ilgis iki 2.70 m. Automobilis idealus jei važinėjate dviese. Su drauge važiuodami sutalpiname gale dviračius: nereik nei ratų, nei vairų nuimt, telpa taip tiesiog. Šeimai automobilis jau per mažas. Automobilis turi gera garso aparatūra. Prieki: duryse 13 cm dinamikai, panelėje aukštadažniai, skylės 10 cm. Gale 13 cm dinamikai + dešiniam šone subwooferis iš kurio realiai nieko gero. Viduj viskas laikosi, niekas nelūžta. Ai tiesa, jei jau luš, tai luš galinės užuolaidėlės laikikliai. Yra tokie du pirštai, kurie nulūžta ir tada užuolaidėlė visad būna susisukus (neina užtraukti). Automobilis nėra "tikras" universalas. Atvertus bagažinės dangtį, lieka bortas, per kurį vis tiek reikia perkelti daiktus. Išlanksčius galines sėdynes, grindys nesigauna lygios, tad jei ruošiatės miegot, tai tikrai ne kažką, o ir į ilgį, galima tilpt, jei esat iki 170 cm. Kas liečia mašinos elektroniką, tai ji gan prastoka. Per šį laikotarpį nustojo veikti vairuotojo langas. Tiesiog ėmė ir nustojo. Sutvarkiau viską išardęs ir atgal surinkęs. Nežinau kas buvo sugedę, bet susitvarkė. Nustojo veikti elektriniai veidrodėliai. Teko išimt fyškę esančią tarp durų ir kėbulo, supurkšti ir atgal įdėt - vėl veikia. Dabar neseniai nustojo veikti abu priekiniai langai. Nei kyla, nei leidžiasi. Vėl bus kažkokia fyškė... Na ir taip kas 9 mėn vis kas nors nueina jai... Dar su variklio temperatūra - kartais blūdyja rodo, kad kaista variklis - išjungi šviesas, pyst jau nebekaista. Taip pat buvo sugedęs varikliukas galinių durų, centrinis neveikė. Dar buvo sugedęs priekinių šviesų aukščio reguliatorius (kilnojo šviesas belekaip padažant) Žodžiu, elektronikai dedu minusą. Apie kėbulą. Linkęs rūdyti. Ypač mėgsta rūdys šias vietas: Slenksčiai: priekis kur varo visa š iš po priekinių ratų, privaro į slenksčio vidų, tada ten išpūva viskas. Mistiškai po galinėm durelėm (nežinau kodėl). Taip pat kapotas po priekinėm grotelėm. Dar iš tokių rūdyjančių vietų yra dugnas po dyzelio baku. Ten nedengta antikorozine (iš fabriko jau taip) ir linkę rudyti. Supūva kiaurai skylė į saloną, jei neprižiūri. Taip pat gali parudyti stogas aplink priekinį langa, bagažinės dangtis. Priekiniai sparnai ir būna parūdiję, bet naujas 22 eur, tai ne taip baisu. Taip pat, kas liečia rūdyjimą, tai nupūva stabdžių ir kuro vamzdeliai. Prie kuro bako, po mašina yra tokia plastmasė, po kuria užtenkti vamzdeliai. Tie vamzdeliai ten bebūdami surūdija. Teko jau keisti. Šviesos. Priekinės faros (vienos lempos) yra nieko vertos. Jų reguliatoriai labai jautrūs, biški atsuktuvu stipriau pasuksi ir iškart nulūžta, tada jau visą lempą reik imt lauk ir kažką bandyt klijuot. Kai pirkau pas mane jau buvo išlaužytos. Taisiau su epoksidiniais klijais. Šių lempų skleidžiamas šviesos srautas yra apgailėtinas. Kaip su uždegtom žvakėm važiuotum - nieko nesimato. Pats pasikeičiau ir kitam patarčiau keistis į dviejų lempų farą nuo facelifto. Provotkė vienos lempos ir dviejų lempų skiriasi. Jei jau pirksit iš šroto patariu iš fyškių paprašyti. Rūko žibintų jei nėra numatytų, tai ir neįdėsi - reik programuot kompą, tai daro tik sostena. Stabdžiai. Priekis ir galas - diskiniai stabdžiai. Su jais kaip ir viskas gerai. Bet rankinis stabdys tokios durnai paprastos konstrukcijos, kad jei mažai traukysi - užrudys tokios lopetėlės ant suportų (prie jų trosas tvirtinasi) ir rankinis liks pastoviai užtrauktas - tada prasidės bėdos - kais ratas ir kuro ims... Važiuoklė. Mistubishi carisma. Labai paprasta ir elementari. Galas nepriklausomas. Priekį mcpersonas. Tik vienas šarnyras. Maždaug kas metus išbylda stabilizatoriaus traukė, kas kainuoja 10 eur ir visas važiuoklės remontas tuom pasibaigia. Šarnyrai į šakę presuojami. Šakės tuščiavidurės. Mano buvo išpuvus kiaurai, tai pirkau kitą. Galinės spyruoklės linkusios nusilpti, todėl dažnai matome šiuos V40 su nusmukusiom šiknom. Gale yra tokie didžiuliai saleinblokai, bet per šitus 2.5 metų nieko gale nedariau. Apskritai galinė važiuoklė neužmušama.

Variklis

Renault meno šedevras su kurčiais nuvarytais arkliais. Sakai "važiuok" o jiem dzin. Niekas niekur netraukia. Variklio kodas D4192t2 70 kW. Realiai tas pats renūškės F9Q. Nu ką aš galiu pasakyt? Šudas, nu. Bukas. Labai, labai bukas. Iki 2000 rpm niekas nevyksta. Visiškai niekas. Vėliau, jau pradeda važiuot, bet ir ne pyragai. Iki 100km/h per 13.5 s (geriausias). Kuro ima mažai. Apie 6 litrus ir jam visai nesvarbu kur tu važiuosi mieste ar užmiesti. Iki 2000 metų šitos auto ėjo butent su šitu varikliu ir M5D dėže kuri taip pat yra šūdo krūva. Pavarų perjungimas netikslus dėka išsimalusių plastikinių įvorių kurios yra pavarų perjungimo štangoje po mašina. Pati dėžė triukšminga. Girdėjau linkusios pabirti. Rasti sunku, gan brangios. Pavarų dežė turi tokį dangtelį, kurį nuėmus matosi penktas bėgis. Tas dangtelis iš paprasto metalo. Dažytas baltai. Kai įsimeta rūdys, prapūva tas dangtelis ir išbėga tepalai. Va taip va. O apie patį variklį, tai kas gerai, kad dalių visur pilna, nuo renūškių viskas tinka (tik žarnos netinka). Pats variklis pabirti nelinkęs, turbina laiko gerai, vedasi prie didelių šalčių. Pas mane nubėgusi jau 400 ' 000km, tai truputi dūmina, kai variklis dar ne darbinėje temperatūroje. Rekomenduoju pirkti automobilį po 2000 Metų. Bus variklis D4192t3 (75 kw) arba D4192t4 (85 kw) su M56 dėže. Varikliai vienodi, skiriasi tik programa variklio ECU. Dežė daug geresnė, be tų štangų, jau perjungimas vykdomas trosu. O ir lempas iškart gausit normaliais. Apskritai nuo 2000 visai gera mašina, iki 2000 turi dar minusų. Taip pat sako kėbulas geriau nudažytas po 2000 m, mažiau pūva bet ar tiesa nežinau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau už 5500Lt 2013 metais. Auto 1999 gamybos. Daug nieko nedariau. Diržus keičiau 550Lt su viskuo. keičiant vandens pompos keist nereikia, nes suka generatoriaus diržas. Kaladėlės - kaip visų. Į variklį 5,4 Ltr tepalo, į greičių dėžę 3,4. Nieko daug nedariau, tokio brangaus. Šiaip kas nors su elektra nušoka - pasitvarkau ir po to priekinė važiuoklė kiekvienais metais 10 eurų. Tai tiek...

Patarimai perkančiajam

Oj, net nežinau. Tikrinti kaip ir kiekvieną auto. Tokių specifinių ligų kaip ir neturi.

Rekomenduojami video