Andrius 2015-04-06
B6 103 kW DPF 8v (BMP)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiskas, stabilus kelyje, sport komplektacija.

Neissiskirsi gatveje, genda kaip ir visi auto.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 1000,0
Bendras automobilio aprašas

Labai smagus automobilis. Surinktas kokybiskai, taciau su tokia rida naturalu, kad kazkoks krebzdesys salono detalese islenda. Siuo metu rida 243000 (tikra). Pakeiciau dirza, tepalo siurblio asele, tepalus. Auksarankiai keite dirza be spec. Irankiu, taigi isreguliavo degima. Automobilis vaziuoja gerai, taciau trauka siek tiek nukentejo. Labiausiai patinka, kad vaziuojant jautiesi saugiai.

Variklis

8v bmp. Visi jie mazdaug panasus, buna 8 ir 16v, PD (pumpe duse) arba CR (common rail), pastarasis ejo nuo 2007 m. Jei neklystu. Rekomenduoja visi pirkti CR, jie dirba tyliau, taciau turi ir daugiau elektronikos. Pvz.: turbinos reguliavimas PD Yra vakuminis(45€) o CR elektroninis (149€). Dar siek tiek svilpauja turbina, bet kol nenusprogs vazinesiu. Yra nuomoniu, kad tai normalus ju darbas, kiti teigia, kad laikas ja keisti. Forumuose zmones lieka nusivyle sumokeje uz restauracija ir neatsikrate garso. Arba garsas vel grizta po kurio laiko. Pats bandysiu valyti EGR ir ziuresiu kas gausis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Tepalai - standartiskai Tepalo asele 4€ Dirzas 150€ Vcds kabelis ir programa diagnostikai 40€ Darbu kainos priklauso nuo serviso.

Patarimai perkančiajam

Tikrinti, tikrinti, tikrinti. Pats pirkau uz mazesne nei rinkos verte, su mazais trukumais, taciau pakankamai visko neistikrinau. Puiku, jog si karta pasiseke :)

Rekomenduojami video