vytas 2012-04-30
Caddy - nei geresnis, nei blogesnis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

patikima važiuoklė, nebijo perkrovos protingose ribose

patikimumas

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

krovininis, pirktas naujas salone (pirkta iš to, kas buvo salone - kaina gera, bet nėra net galinių durų stiklo valytuvo ir apšildymo, ko labai trūksta). Kituose atsiliepimuose skaičiau, kad Caddy nestabilus. Keista, bet aš dėl to priekaištų neturiu, neblogai veikia traukos kontolės sistema, pvz. - be didesnės baimės galima vieno šono raitais važiuoti per sniego košę autostradoje, nebijant sumėtymo. Aišku, šoninio vėjo gūsiai tokio dydžio automobilio negali neveikti... Automobilis iki šio momento pravažiavo 183t.km. Be žemiau minimų problemų su varikliu nustebino po 5 metų eksploatacijos sugedęs kondicionierius. "Freono" pakanka, meistrai sako, kad kaltas vožtuvas ar jo valdymas, šią vasarą tikrai prisiversim išsiaiškinti. Galinio numerio apšvietimo plafonus keitėme gal 4 kartus - supūna kontaktai. Stabdžių diskų/kaladėlių, ratų guolių keitimas, smulkus važiuoklės remontas esant tokiai ridai nestebina.

Variklis

SDI 2,0L. Variklio galingumas 69AG - per silpnas aukštam/sunkiam automobiliui. Mieste galios nelenktyniaujant užtenka (padeda labai trumpos pavaros), bet užmiestyje vargas. Esant 100km/h greičiui, variklio apsukos apie 3000 aps/min - didelis triukšmas ir nemažos kuro sąnaudos. Važinėjant maždaug po lygiai mieste ir užmiestyje užtenka 7L/100km, bet bent kiek paspaudus autostradoje, sąnaudos pasiekia 8...8,5L/100km. Kiek teko domėtis, galingesni TDI varikliai ekonomiškesni (ir greičiai su jais tikėtinai didesni, nes mūsiškio maksimalus greitis pagal pasą vos 134km/h ir prie galimybių ribos artėti net nesinori dėl variklio garso). Dar garantiniu laikotarpiu prasidėjo vargas su akseleratoriaus pedalio potenciometru: porą kartų valė, baigiantis garantijai pakeitė nauju, bet gedimas vėl pradėjo kartotis maždaug metai po pakeitimo. Požymiai: pradeda mirksėti kaitinimo lemputė, šiuo atveju rodanti variklio gedimą, variklis daugiau ar mažiau praranda trauką. Išjungus ir vėl įjungus degimą, gedimas dažniausiai dingsta. Kai tas gedimas pasikartoja kartą per savaitę ir visi žino, ko laukti ir kaip išsisukti, galima kentėti, bet porą kartų vos pavyko parvažiuoti - gedimas ėmė kartotis, kiekvieną kartą stipriau nuspaudus "gazą", pvz. - pradedant lenkti. Tenka vos ne glostyti, o ne spausti pedalį. Jausmas nekoks, pavojinga. Susiruoši remontuoti, savaitę važiuoja be priekaištų... Variklis mėgsta alyvą. Tarp keitimų (maždaug kas 25t.km) tenka papildomai supilti maždaug 5 litrus. Alyvą naudojame ilgo keitimo laiko (Long Time), gana brangią. Gerai, kad numatyta alyvos lygio lemputė, pastoviai vežiojamės alyvos bakelį (asmeniniuose automobiliuose nuo tokios praktikos atpratau seniai). Neseniai teko restauruoti kuro purkštukus (po 400Lt/vnt). Gedimo požymiai - variklis nesisuka didesnėmis, kaip 2500aps/min apsukomis, mirksi pašildymo lemputė. Vieną purkštuką servisas pavadino mirusiu, kiti - arti to. Variklis neragavęs baltarusiško dyzelino, su firmos kortele dažniausiai pylėmės Lukoil ir Statoil degalinėse.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

kadangi per 22 metus vairuotojo sėdynėje teko išbandyti labai įvairius, dažniausiai nenaujus automobilius, tarp kurių buvo ir kur kas mažiau prestižinių markių (Renault, Citroen), plačiai išgirtas VW patikimumas gana stipriai nuvylė. Aišku, reikia atsižvelgti į tai, kad tai komercinis, firmos automobilis, kuriuo važinėja ne vienas vairuotojas, bet juk kondicionieriaus, kuro purkštukų ar "gazo" pedalio gedimai nuo vairuotojo nelabai priklauso. Nuvertėjimas, kaip ir daugumos kitų VW automobilių, nedidelis, likvidumas geras. Eksploatacijos kaštai vidutiniški.

Patarimai perkančiajam

vengti SDI variklių - silpnas, triukšmingas (nes reikia "sukti"). Ankstesnės kartos 1,9L SDI bent pasižymėjo ekonomiškumu, šios - nebe.

Rekomenduojami video