IQ 2016-09-06
Dvejopą įspūdį paliekantis auto
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Apdailos medžiagos

Valdymas, kuro sąnaudos, kaina

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

Tai imones automobilis, nupirktas biuro darbuotojam, kurie neturi tarnybiniu auto, bet kartais jo prireikia. Pats automobilis surinktas tikrai kokybiskai, o salonas, lyginant su kitais maziukais, ko gero, kokybiskiausias. Vietos dviem daugiau nei per akis. Aplamai, kol nepradedi vaziuoti, viskas atrodo super. Taciau pavazinejus su juo ilgiau, nelabai supranti, kokiam tikslui Toyota ji kure. Pakabos reguliavimas miesto salygomis tiesiog tragiskas. Toks jausmas, kad gamintojas ji kure kartingo trasai. Pakaba labai kieta, i posukius ieina super, stabilumas irgi puikus, vairo tikslumas labiau primena vokisku auto valdyma, bet turint omenyje, kad tai miesto auto, sitie dalykai tampa ne pliusais o minusais ir pavazinejus daugiau pradeda erzinti . Beveik bet kurio kito maziuko pakaba nelygiom Vilniaus gatvem dirba komfortabiliau. Taciau viskas pasikeicia isvaziavus uz miesto. Vaziavimas šiuo automobiliuku, ivertinant jo gabaritus, perdaug nesiplečiant į visus niuansus tiesiog puikus. Taigi pasikartosiu dar kartą, kad nesupratau Toyotos logikos - miesto automobilis, kuris geriau važiuoja užmiestyje, nei mieste. Kas liečia auto patikimuma - viskas aukštumoje. Nuo 40 000km eksloatavimo pradžios, iki beveik 80 000km absoliučiai jokių gedimų. Taigi apie remonto kaštus pasakyti negaliu nieko. Kuro sąnaudos - dar vienas nedidelis siurprizas. Jei galvojate, kad mieste tilpsite i 6 litrus, galvokite apie kitą automobilį. Vilniuje jis pasiima minimum 7 arba daugiau. Pačio variklio galios pilnai pakanka, kad mieste judėtum su srautu. Reziumuojant - iki galo neisbaigtas automobilis, o įvertinant jo kainą, tai nelabai atleistina.

Variklis

1,0 benzinas. Variklis kaip variklis. Gal galetų vibracijos ir garso būti mažiau, bet žinant kokį dėmesį Toyota savo automobiliuose skiria garso izoliacijai, tai viskas normoje. Tai nėra labai ekonomiškas variklis, bet sukasi gana smagiai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontu jokių nebuvo, taigi ir kaštų jokių. Dėl nuvertėjimo nieko negaliu pasakyti, žinau tik buhalterinę likutinę vertę :-)

Patarimai perkančiajam

Būtinai pabandyti pasivažinėti bent 10-20 km miesto sąlygomis.

Rekomenduojami video