2019-04-28
Darbinis arkliukas Toyota Hilux 3.0 l dyzeliukas automatas 2014
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Universalus automobilis, didelė keliamoji galia, erdvus interjeras, patogus

Dideli gabaritai, kietas plastikas salone, triukšmingas variklis

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Mintis apie pikapą atėjo gana keistai ir spontaniškai. Staiga supratau, kad aš beveik visuomet tampydavausi priekabą su Volvo XC90, kurioje vežiojausi įvairias statybines medžiagas, bei įrankius. Todėl ir pagalvojau, kodėl gi nevažinėti su pikapu ir be jokios priekabos, o dar kiek atkrenta susijusių su ja reikalų? Po kurio laiko mintis pradėjo tapti realybe. Dėl šios priežasties šeimoje atsirado mėlynas Hilux, su juodais matiniais ratais ir 32 AT-padangomis. Iš ypatybių - nepakrautą labai mėto kelyje. Jei kabinoje yra trys žmonės arba apie 50 kg kūzave, tai važiavimas tampa minkštas ir malonus. Priešingai nei tikėjausi, galinės sėdynės pasirodė esančios tinkamos ilgom kelionėm ir keleiviai nei kiek nepavargsta - be didelės erdvės, dar ir porankiai yra. Aš iš karto investavau į automobilį - užsidėjau gerus ratus su geromis, kokios priklauso, padangomis, LED priešrūkines šviesas buferyje, nusipirkau dangtį kūzavui, kėbulą padengiau apsaugine danga Raptor (šiek tiek pavažinėjęs pamačiau, kad keliose vietose atsirado dažų pažeidimų, todėl nusprendžiau nerizikuoti ), užmaskuotą registratorių, kurio nereikia nuimti naktį, nes jis sumontuotas po skydeliu, šiek tiek pritemdžiau galinius langus. Kaip jau minėjau, visų pirma pirkau Hilux darbui - jei reikia greitai pervežti kažką tarp objektų, nereikia važiuoti prisikabinti priekabos, bet tiesiog mesti viską į kūzavą ir vežti. Tada grynai prie darbinių kelionių prisidėjo ir šeimyninės keliones, nes supratome, kad šis automobilis puikiai tinka ir tolimoms šeimos kelionėms. Praėjo savaitė, kol pripratau prie gabaritų, labai pasisekė, kad mes gyvename užmiestyje ir visi objektai yra už miesto ribų. Bet vis dėlto jausmas yra prieštaringas - atrodo, kad netilpsiu į juostą, bet vistiek telpu, o jautiesi užtikrintai. Variklio užtenka 80 proc. atvejų. Dviejų juostų keliuose norėčiau daugiau galios, greitis netenkina, bet tenkina pagreitėjimas ir saugumas. Manau, kad vertėtų čipuoti. Kol kas ieškau kur geriau ir pigiau. Negreitam/ramiam važiavimui, variklio galios per akis. Kalbant apie kūzavą, aš nežinau, ką rašyti - tai yra, jis yra didelis, galima prikrauti daug (daugiausiai buvau prikrovęs apie 800 kg). Jei pageidaujate, galima nuimti dangtį ir tada galima įdėti kažką didelių gabaritų, kažką panašaus kaip didelės, plastikinės vandens talpos. Tai gi, be darbo mašinos, aš taip pat įsigijau puikų šeimos automobilį. Mes su juo keliaujame ir pas gimines į svečius važiuojame. Kalbant apie patikimumą, galiu pasakyti, kad atlieku techninį aptarnavimą, tik laiku ir specializuotuose servisuose, taip pat neperkraunu mašinos. Dėl to jokių gedimų iki šiol nebuvo. Buvo perdegę galinės lemputės, bet ar tai tikrai problema?

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Detalės nėra labai brangios, tiesiog reikia laiku atlikti techninę priežiūrą. Keisti laiku filtrus ir tepalu, tada nebus jokių problemų ir važiuos ilgai, be gedimų.

Rekomenduojami video