2019-04-27
MB GLK klasė 2.8 litr benz automatas 2010m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gerai valdosi.

prastas pravažumas

Variklio darbinis tūris, l: 2,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Bendras automobilio aprašas

Šis automobilis buvo perkamas vietoj Volvo XC90, apie kurį taip pat liko istorijų internete. Kodėl pardaviau Volvo, nesileisiu į smulkmenas, nes viską jau aprašiau seniau . Beje, „Volvo“ pardavimas nebuvo lengva užduotis. GLK pirkau iš to, kas buvo sandėlyje Vokietijoje, net nepratestavęs. Kėbulo spalva yra šlapio asfalto su metaliniu blizgesiu, juodu interjeru, oda/zomšas ir dirbtinio medžio apdaila, bazinėje komplektacijoje (beveik viskas, ko jums reikia, salono sportinis paketas). Iš papildomų pasirinkimų: matiniai juodi slenksčiai (pabijojau dėti sportinių, nes pasirodė, kad patekus į pirmą bekelę iš kart nulupsiu), salono kilimėliai ir kilimėlis bagažo skyriuje, purvasaugių rinkinys. Pirmieji pojūčiai. Palyginti su Volvo, automobilis yra GALINGAS! Ir veža ten, kur nukreipia vairuotojas. Variklio galingumas yra panašus, tačiau automobilio svoris yra mažesnis nei Volvo, plius modernesnė automatinė transmisija. Sėdynių išdėstymas, matomumas (išskyrus mažus veidrodžius) taip pat yra geresni. Ant galinių sėdynių vietos yra labai maža! Bagažo skyrius, net jei ir yra atidarymo / uždarymo mygtukas, nėra ypač erdvus automobilis, vienu žodžiu tariant, šeimos žmonėms (turintiems didelę šeimą) netiks. Tačiau šeimai kur yra tik vyras, žmona, vaikas - beveik tai, ko reikia. Dinamiška, ekonomiškumo atžvilgiu, nėra blogai - apie 13 litrų mieste kamščiuose. Noriu tikėti, kad ir patikimumas yra Mercedes lygio. Interjeras: apdailos medžiagų kokybė yra tokia pati kaip ir Volvo. Gal ergonomika, pagal mane, labiau apgalvota. Odos ir zomšo sėdynes vis dar galiu pakęsti, bet kartais pagalvoju, kad reiktų pervilkti į odą ... Vairas yra šiek tiek per didelis, tačiau tai yra įpratimo reikalas. Dėl mišrios mechaninės ir elektroninės reguliavimo sistemos, dabar gailiuosi, kad neėmiau pilno elektros paketo su sėdimosios vietos atmintimi. Dėl kažkokios priežasties durų panelės yra visos iš plastiko - ir tai yra gana brangiame automobilyje, net jei tai yra aukštos kokybės plastikas ... kodėl taupyti pinigus? Patogumas: tikrai geresnis nei Volvo. Tylesnė, minkštesnė pakaba, net ir su 19 colių padangomis. gal dėl to, kad stiklas yra stipriai nuožulnus, dideliu greičiu oro srautas sukelia didelį triukšmą... Nu, bet kokiais keliais, važiuojate daugiau nei 150 kilometrų per valandą?)))) Bekelės pravažumo savybės: nežinau)))) Tačiau, žiūrint į automobilio apačią, galima tikėtis geriausio rezultato - viskas yra labai lygu ir paslėpta apsaugomis. Vienintelis dalykas, manęs nežavi, kad prošvaista yra tik 18,4 cm. Tačiau Volvo su 21 cm bet, kvailas visų ratų pavaros mygtukas pastoviai užstrigdavo! Rezultatas ... Ar šis parketinis visureigis yra nepriekaištingas? Man atrodo, kad visomis savybėmis jis yra labiau panašus į idealą nei bet kuris kitas. Bent jau vidaus sąlygomis. Visi kiti konkurentai kažkaip man netinka, o tuo pačiu metu jie kainuoja kelis kartus daugiau tų pačių ar panašių komplektacijų ... Ir aš negaliu suprasti, kodėl GLK nėra toks populiarus. Ar tai dėl įvaizdžio ... Kaip automobilis moterims ... Apie eksploataciją žiemą. Rašysiu trumpai - viskas gerai. Nebuvo jokių gedimų, viskas veikia puikiai Ir dabar išsamiau ... Matomumas. Žiemą matomumas labai pablogėjo - veidrodžiai yra tokie maži, o lietuviškomis sąlygomis viens du ir aplimpa purvu po 100-150 kilometrų žiūrėti į juos net neverta. Padėtis panaši ir su šoniniais langais. Didžiulis langų ploviklio bakas ir apiplovikliai veikia gerai. Šildymas. Šildymui, ypač sėdynėms, skundų nėra. Man labai patinka, kad jie automatiškai sumažina šildymo lygį ir palaipsniui visiškai išsijungia, jei pamiršote - tiesiog išsigelbėjimas. Apskritai, šildymas veikia be problemų. Valdymas. Mūsų keliuose, kuriuose yra nervuotų vairuotojų - pats tas. Labai tolygus ir ramus. Stabilumo kontrolė įsijungia labai retai, tik tada, kada yra būtina. Ant kelio stovi puikiai, nepriklausomai nuo kelio kokybės. Kai pasikeičiau į 17 colių ratus, pasidarė daug geresnis valdymas. Trumpai tariant, viskas gerai. Pravažumas. Maniau, kad bus geriau. Nuvykau į kaimą po didelės pūgos - Mercedes nepraėjo ten, kur pravažiavo Subaru Outback. Niekaip neišvažiavau savo eiga, teko ištempti.

Rekomenduojami video