Corolla 2010-03-12
Pilkas ir patikimas miesto arkliukas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, paprasta konstrukcija, pigus kasko draudimas, nedideles kuro sanaudos, patogi vairuotojo vieta ir prietaisai

Galiniams keleiviams mazai vietos, 1.3 variklis uzmiestyje nera labai patogu, pilkas niurokas interjeras

Bendras automobilio aprašas

Aprasomas automobilis yra 1998 metu Corolla Hetchbekas su 1.3 varikliu ir automatine pavaru deze. Pagrindine priezastis, del ko ji verta pirkti, yra kokybe ir dar karta kokybe. Tai tikrai yra automobilis is tu, apie kuriuos sakoma "tik tepalus ir kaladeles keiciau". Svarbu neuzsirauti ant dauzto, skedusio ar kitokio prikelto lavono ir viskas bus tvarkoj. Salonas yra kompaktiskas, priekyje vietos pakankamai, gale maziau. Galiniai keleiviai keliais siekia priekines sedynes. Bagazine pakankamai erdvi, galine sedyne atsilenkia 1/3-2/3 principu. Eksploatuojant, stebina paprastumas ir kokybe, net lemputes pasikeisti yra 10 kartu paprasciau nei kitose auto, viskas labai apgalvota. 1.3 DOHC variklis, turintis 86ag, leidzia dinamiskai judeti mieste. Nors jis dirba poroje su automatine transmisija, dinamikos miestui uztenka. Startuojant suoliais nuo sviesoforo iki sviesoforo, masina tikrai nenusileis dinamikoje nei 1.6, nei 2.0 variklius turintiems srauto kolegoms. Nes iki 60-70 km/h ji sauna kaip maza patranka, matyt sekmingai apskaicuoti dezes perdavimo skaiciai. Po 70 km/h tampa zymiai vangesne ir ramesne, neteikia iliuzijos sportiskam vaziavimui.Autostradoje galima judeti patogiai 130-140 greiciu. Greiciau gali, bet labai nenori. Nuo 140 iki 170 (toks bent pas mane buvo maksimumas, o jos spidometras pasizymi itin maza paklaida) begejasi labai letai, todel reikia labai galvoti pries lenkimus, stebeti galiniam veidrodelyje greiciau vaziuojancius kolegas. Zodziu, uzmiestyje su ja geriau nebandyt lakstyt ir vaziuot tolygiai.

Variklis

1.3 DOHC (2 paskirstymo velenai), 16 voztuvu. 86 ag. Tepalo nevalgo, kompensatoriai neklaksi, nors prabegus siai dienai 240.000. Uzsivede visada, net ir prie -30. Kuro sanaudos 8.5-9 ziema ir 7-8 vasara. Nepamirskim, kalba eina apie automata.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Niekas nebyra, per 2 metus keisti tik stabdziu diskai, kurie mushe dar perkant. Detaliu yra originaliu, yra ir neoriginaliu. Rekomenduociau keisti originaliom, nes gedimai pasitaiko ypac retai, bet jei pasitaiko, geriau nepagailet trupucio pinigu ir sudet kokybiskas dalis. Nuvertejimas minimalus, kaina laikosi labai gerai. Del variklio kubaturos ir nepopuliarumo tarp vagiu, KASKO metams tik 500 litu, manau reikia dar paieskoti ar rasi pigiau.

Patarimai perkančiajam

Pirkdami patikrinkit, ar zvaklaidziai geri ir nesutrupeje. Daugiau viskas kaip ir kituose auto ,tie patys dalykai ziurimi.

Rekomenduojami video