2017-06-21
Toyota Avensis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gražus, paprastas, patikimas, manevringas, mažas nuvertėjimas

Prastas matomumas parkuojantis, žema pakaba, norėtųsi didesnio kuro bako

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,2
Bendras automobilio aprašas

Toyota Avensis, 2011 m., 2,0 L motoras 93kW, universalas. Automobilis buvo pirktas ir eksploatuotas Lietuvoje įmonės. Aš jį pirkau iš šios įmonės, kai automobiliu buvo nuvažiuota 123000 km. Automobiliui buvo ką tik atliktas aptarnavimas ir praeita TA. Pakeisti stabdžių diskai ir kaladėlės. Stabdžių trinkelės buvo sudėtos pigesnės ir kieto mišinio, todėl neilgai trukus teko pasikeisti, nes pradėjo cypti. Viso automobiliu per 8 mėn. nuvažiuota 13 000 km. Per šį laikotarpį pakeistos stabdžių kaladėlės dėl cypimo (jei geri pamenu du komplektai priekiui apie 40 €). Kadangi buvo sudėtos kieto mišinio kaladėlės, keičiant naujomis teko ir stabdžių diskus nutekinti. Taip pat teko keisti stabilizatoriaus įvores (po 10 €). Kainos tik už detales, be darbų. Daugiau gedimų nebuvo, tačiau jau metas keisti tepalus. Esu apsvarstymuose ar automobilį varyti į autorizuotą servisą, tęsti aptarnavimo žymių spaudus knygutėje. Kita vertus automobilis jau 6 m senumo, tad, manau, kažkada parduodant automobilį pirkėjas žiūrės jau nebe serviso istoriją o realią automobilio būklę. Daugiau su gedimai neteko susidurti. Tiesa, girdisi lengvas turbinos kaukimas, tačiau servise sakė, jog dar nieko daryti nereikia, kurį laiką pastebėti. Toliau pirktos tik eksploatacinės medžiagos, t.y. padangos. Asmeniškai man gana patogus automobilis (nors vairuotojo poziciją karts nuo karto vis derinu, nes nerandu pačios patogiausios pozicijos), tikrai erdvus tiek priekyje, tiek gale, o ir bagažinė didelė. Gale sėdintiems erdviau kojoms, kadangi nėra per vidurį einančio "tunelio". Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai patinka. Vairuoti gana malonu, nors prietaisų skydelis ir nuobodokas. Gana padori kasko draudimo kaina. Bent jau kol kas be didesnių gedimų, tad šiuo metu galiu teigti, kad patikimas. Automobilis manevringas, tačiau bent jau asmeniškai aš iki šiol nejaučiu automobilio priekio kampų. Jei automobilis neturėtų parktroniko nežinau kaip juo reikėtų parkuotis. Priekį sunku jausti, arba reikia sėdynę sureguliuoti taip, kad sėdėsena būtų labai aukštai. Parkuojantis atbula dar prasčiau, galinio vaizdo veidrodėlis skirtas tik kelyje stebėti už nugaros esančius automobilius, parkavimuisi jis niekam tikęs. Taip pat net ir pačiam atsigręžus nieko nepavyks pamatyti per storus galinius statramsčius. Tad, mano nuomone, jei nebūtų parkavimo sistemos (kuri yra gana tiksli) seniai būčiau sulaužęs abu buferius. Asmeniškai man nepatinka elektroninis rankinis stabdys, tiesiog nepatogus, tarkime įkalnėje, o ir girdėti teko, kad tai silpna šio automobilio vieta ir gana brangi remontuoti. Kuro sanaudos gana optimalios, nors prieš tai vairavau Vag grupės dyzeliuką, tai Toyota kuro naudoja daugiau. Vidutiniškai mišriu rėžimu sutelpu į 7,2 l, tačiau dažnai pagalvoju, kad jei panašios kuro sanaudos, tai kitas automobilis bus benzininis. Galiu pastebėti, kad kompiuterio parodymai sutampa su mano skaičiavimais nuvažiavus 3000 km. Ženklus kuro suvartojimo skirtumas tarp vairavimo mieste, ypač jei mėgtama agresyviau važinėti, ir važiavimo užmiestyje. Net ir užmiestyje jaučiamas kuro vartojimas tarp važiavimo 100-110 km/h ir 130-140 km/h. Nežinau kokios sąnaudos būtų važiuojant 80-90 km/h greičiu, tiesiog neturiu tiek kantrybės :) Pakaba gal kiek ir kietoka, tačiau pakenčiama ir per daug neerzina. Truputi nepatogi langų valdymo bloko vieta prie vairuotojo. Plati rankena dalinai užstoja mygtukus. Pastebėjau, kad garso izoliacija galėtų būti ir geresnė, su senomis padangomis kelyje garsas buvo gerokai didesnis, nei dabar kai pakeičiau naujomis padangomis. Gana tiksli automatinė valytuvų sistema. Prietaisų skydelis ir panelė turi įvairių tarpelių ir pan, tad valant tenka kiek užtrukti :) Galios lyg ir pakanka, tačiau tikrai būna momentų kai norisi jos daugiau ar bent jau atrodo, kad dinamikos trūksta. Pedalą reikia spausti iki galo, jei norima, kad automobilis bent kiek šoktų iš vietos ar staigiau pagreitėtų. Vienas iš gerų privalumų tas, kad automobilio nuvertėjimas gana mažas ir jis yra paklausus.

Rekomenduojami video