- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Salono medžiagos, kėbulas.
specifinis 3 cilindrų variklio darbas.
Rašau atsiliepimo tęsinį, praėjus dar 4 metams. ( pirmasis mano atsiliepimas apie ši auto 2013 08 28_) Automobilis perkopė 135000 km ridą ir toliau nenustoja džiuginti. Nors ir senukas, bet net ir šiai dienai jis atrodo nepasenęs. Aliuminio kėbulas, vertinant LT klimatą ir žiemos druskų poveikį per 8 metus, atrodo kaip naujas. Apie pardavimą negalvojame, nes mažų auto kategorijoje ne kaži ką geriau galima nupirkti, nebent A1. Degalų sąnaudos nepakito - 6,5 po Vilnių trumpais atstumais. Kiek už miesto ima nežinau, nes maišina iš Vilniaus neišvažiuoja. Tepalo suvartojimo jokio. Salono šildymas žiemą superinis - elektrinis salono šildytuvas įsijungia esant žemesnei nei 6 laipsniai temperatūrai. Nesvarbu koks oras lauke, po minutės į saloną pučiamas šiltas oras, o tai moteriškėm, kuriom pastoviai šalta, vairuojant dyzelinį auto, didelis privalumas. Jei variklis būtų 4 cilindrų, automobilis būtų tobulas.
Per visą nuo 2013 metų laiką pakeistas priekinis guolis 80eur su pakeitimu ir kažkiokios guminės įvorės 20eur, galiniai stbdžių diskai su kaladėlėmis 60eur, priekinių farų dangtelių tarpinės, pakaitinimo žvakės. Pakeistas priekinis stiklas, nes rytais prieš saulę važiuojant matydavosi daug ant mūsų kelių žiemą pilamo žvyro išdaužytų taškelių . Aišku tepalai, filtrai. Keistas stabdžių skystis, greičių dėžės tepalas, kondicionieriaus papildymas ir dezinfekcija.
Gyva A2, net ir šiai dienai pagal metus nėra pigi. Aišku gali ir pasisekti nupirkti už mažą kainą, bet greičiausiai tai bus ligų maišas. Metai ir rida daro savo.