Eimantas 2012-12-29
Swift 2007, 1.3 5MMT, 3D
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Labai smagus vairuoti (labai primena Mini), gana ekonomiškas ir be abejo - gražus (bet tai jau skonio reikalas)

Gal kiek trūksta galios, bet pats kaltas - galėjau pirkti su 1,6 variklius. Dar geraiu 4x4 versija, bet ta be automato.

Bendras automobilio aprašas

Pirkau auto turguje, iš "pastovaus" automobilių vežėjo. Buvo 3 metus (iki garantijos pabaigos) važinėtas Belgijoje (valoniškoj dalyje) moteriškės, po to dar 1 metus stovėjo pas dilerį ir tada jis atsidūrė turguje, kur jį ir paėmiau. Automobilis puikus! Viskas veikia puikiai, bet kaip ir galima tikėtis iš prancūzakalbių - ant kėbulo gan daug visokių pabraižymų. Bet, jei tai jums leidžia naktį užmogti - tai jokios bėdos. Man tai nemigos nesukelia. Pirkau su "automatu", nors Toyota'os mechanizuotos mechaninės dėžės tokia vadinti ir negalima. Veikia ji gan tvarkingai, tik kadangi tai mano pirmas auto su automatika - kiek keistai. Iš pradžių labai "gąsdino" dėžės overdriavas - važiuojant ekonominiu rėžimu ir pradedant trūkti sukimo momento, dėžė ne perjungia žemesnę pavarą, bet tarsi kiek "atleidžia" sankabą, padidina apsukas ir vėl "sukabina" sankabą. Atrodo tarsi sankaba prabuksuoja. Bet pripratus tai nebegąsdina. Arba perjungus į paprastos auto dėžės rėžimą - dėžė tiesiog perjungia žemesnę pavarą. Pakaba puiki, be abejo kiek kietoka, bet čia ne limuzinas. Bagažinė labai jau nedidelė, bet kasdienai mieste jos puikiai pakanka. Beje, šiame automobilyje pati puikiausia priekinių žibintų optika. Kadangi važinėju jau 30 metų ir važinėjau praktiškai viskuo, kuo galima, tai patikėkit žinau ką kalbu. Pastačiau Osram Cool Blue H4 lempas - kaip "Xenonai". Taip gerai šviečiančių lempų neteko sutikti. Gal kiek panašiai gerai šviečia Peugeot 607 optika, bet tik panašiai. Sorry - nei audi, nei bimbalai net arti netraukia.

Variklis

Varikliukas apie 90 AG, todėl persėdus iš galingesnio auto, reikia kiek adaptuotis. Bet dirba labai smagiai, kaip rodo praktika šis Daihatsu pagamintas variklis yra gan patikimas, grandinė netrūksta, tik reikia laiku ir kokybišką tepalą pilt. Kitų gedimų ar nesklandumų dar nebuvo ir manau, kad artimoj ateityje ir nebus.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Gamintojas rašo, kad vidurkis 6,5 l/100 km. Aš važinėju praktiškai tik mieste, bet ne po centrą, bet pakraščiu ir bandžiau kiek praktika skiriasi nuo teorijos. Pyliau pilną baką (iki vožtuvėlio) ir važiavau numatytu maršrutu apie 300 km. (kadangi kasdien važiuoju tuo pačiu tai nebuvo sunku), po to vėl papildžiau iki pilno bako. Buvo įjungtas ekonominis rėžimas. Rezultatas 6,4 l./100 km. Dabar pastačiau 4 kartos (ar 3+, kaip kam patinka - OBDE) dujų įrangą, ne todėl, kad neturiu pinigų benzui, bet todėl, kad nemėgstu naftininkų žulikų. "Valgo" arti 8 l/100 km. Skirtumo tarp dujų pardavėjų "nepagaunu", nes kartais su vienų dujom nuvažiuoji daugiau, kartais su kitų. Kadangi Statoil'e gaunu 5% nuolaidą, tai kaip ir geriausiai gaunasi su jų dujom. Bendrai, ekonomija pinigais yra apie 38%, lyginant su benzinu. Dujų įranga turėtų atsipirkti per 15 mėnesių, bet kadangi auto važinėju bent 3-5 metus, tai investicija atsipirks. Detalių kainos nėra labai pigios, bet koks skirtumas jei jų pirkti nereikia. Jaip ir kiti "japonai" Suzuki pasižymi patikimumu. Nuvertėjimas - aš pirkau važinėti, tai man tai neaktualu.

Patarimai perkančiajam

Pirkti iš "pastovaus" pardavėjo ar dar geriau - iš lizinginių realizatoriaus (BRC ar pan.). Bus kiek brangiau, bet galėsi pasitikrinti kur norėsi. 5MMT dėžė dirba gan keistai - yra toks trukčiojimas persijungiant pavaroms (ne taip sklandžiai kaip tikras automatas), bet pripratus tai nebeerzina, o kuro sąnaudos su šia dėže gerokai mažesnės nei su AT ar net rankine. Bet kaip ten bebūtų - tai puikus automobilis. REKOMENDUOJU.

Rekomenduojami video