Buvęs savininkas 2023-11-29
Octavia 1.8 TSI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Apart aptartų defektų - jokių gedimų per 2 metus ir +20000 km.

  • Ekonomiškas
  • Komfortiškas
  • Ergonomiškas salonas
  • Saugus

DSG pavarų dėžė, Tepalo problemos benzininiuose varikliuose

  • Silpnas variklis
  • Prasta pavarų dėžė
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Nusipirkęs kurį laiką labai džiaugiausi - 2009 metų, beveik idealios būklės. Prieš perkant nuvežiau patikrai į autorizuotą Škoda servisą Vilniuje, rado keletą menkniekių, tačiau meistrai paminėjo, kad "šis variklis šiek tiek "valgys" tepalo. Paklausus kiek tas "šiek tiek" konkretaus atsakymo negavau. Reikėjo bėgti neatsisukus. Bet nusipirkau ir kurį laiką važinėjau be didesnių problemų. Rezultatas po pusės metų: kas 700 km reikėjo dapilti ~0,5L tepalo,.Vieni varikliai ryja mažiau, kiti daugiau. Mano automobilis pateko į "labai daug" kategoriją. Kiek žinau trečios kartos (2012-) modeliuose bėda sutvarkyta, Pasirodo, tai įgimta šių benzininių variklių bėda. Sutvarkoma, tačiau kaina +1000€. DSG dėžė irgi ne patikimumo viršūnė - kartais nemaloniai subarškėdavo važiuojant lėtai, lyg neapsispręstų kurią pavarą jungti. Apart to - važiuoja patogiai, patogumų užtenka, daugiau problemų neturėjo. Interjeras paprastas, nieko įspūdingo, bet užteko, trauka gera, ant kelio stovi stabiliai.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 2 metus keičiau tik pažibinčio lemputę (0,7€), parduodant jau reikėjo keisti Diskus, kalades, kitas einamąsias detales. Tepalų nekeičiau, nes vis tiek pastoviai dapilti reikėjo, tai būčiau tik švaistęs pinigus. Pardaviau 2000€ pigiau nei pirkau, dėl žinomų defektų ir neaiškių Lietuvos automobilių rinkos kainų svyravimų.

Patarimai perkančiajam

Klausti, klausti ir dar kartą klausti apie tepalo problemas perkant benzinu varomą automobilį

Rekomenduojami video